Kneppe lyd når vannet går?

Linkii

Forelsket i forumet
Jeg ligger i sofaen også kom det en sinnsykt høy kneppelyd. Den var så høy at mannen hørte det inn i et annet rom. Jeg spratt opp i god tro om at vannet gikk, men det kom ingenting. Noen som har opplevd dette? Aldri hørt en sånn type lyd før :P

Jeg ligger i sofaen også kom det en sinnsykt høy kneppelyd. Den var så høy at mannen hørte det inn i et annet rom. Jeg spratt opp i god tro om at vannet gikk, men det kom ingenting. Noen som har opplevd dette? Aldri hørt en sånn type lyd før :p

Jeg fikk den kneppelyden når vannet gikk sist, men da kom vannet slik som på film også i det lyden kom :p Det var helt merkelig, mannen var ved siden av meg og hørte også lyden, men hadde ikke hørt den i et annet rom for så høy var den ikke :p

Ikke så høyt nei :eek: små kneppelyder når hun snur seg (høres ut som knær som slår sammen liksom o_O)
Kjente du noe?

Ingen kneppelyd, bare et skikkelig splæsj og ble klissvåt gjennom trusa og buksa og stolen jeg satt på ble klissvåt den også. Da jeg reiste meg rant det ned på føttene

Var ikke ledd eller noe som knakk da? Her knekker det i korsryggen en gang i blant, akkurat som den er stiv, så knekker den til og blir litt «lettere».

Har ikke fått med meg kneppelyd når vannet har fått lov til, og gå av seg selv. Men jeg har jo alltid intense rier når det omsider skjer av seg selv :)

Hehe det er ingen tvil når vannet går [emoji28][emoji28] lykke til! Sniker fra januar 2019 [emoji4]

Jeg ligger i sofaen også kom det en sinnsykt høy kneppelyd. Den var så høy at mannen hørte det inn i et annet rom. Jeg spratt opp i god tro om at vannet gikk, men det kom ingenting. Noen som har opplevd dette? Aldri hørt en sånn type lyd før :P

Jaa med alle barna har dette komt på slutten :-P jordmor mener det er babyen som beveger seg (leddene) men ingen fasitsvar på det. Fascinerende fenomen som begynte skikkelig høytdenne gangen også rundt uke 30+ :-P

Kan komme en sånn kneppelyd rett før vannet går, men trenger ikke gjøre det.
Og det du hørte da må jo ha vært noe annet siden det ikke skjedde noe...

Sniker fra oktober.. kom sånn kneppelyd på meg med nr 1 og nr 2.. var sikker på at det var vannet, men kom kun et par dråper..Dette var starten på begge fødslene.. nr 1 var ute 2,5 t etterpå nr 2, 50min etterpå.. [emoji23]

Har opplevd det 3 ganger. En lyd som kan sammenlignes med champagnspretting.

Førstegangen forsto jeg lite, men husker at jeg knep igjen i ren refleks. Gikk ut på do før jeg så svak rosa farge på papiret. Satt videre i sofaen og kjente at jeg lakk varmt.. var lite som viste men var helt klart annerledes enn utflod. Riene begynte 2-3 timer etter kneppelyden og fikk bekreftet av vannet var gått når jeg ankom føden.

De to foregående gangene har lyden vært lik, høy og tydelig. Forskjellen har vært at det da har splæsjet ut, som man ser på film:p prøv å hold igjen liksom:p

Kommenterer litt fra Juli, da jeg synes jeg har god erfaringen med denne lyden få har hørt om ;)

Jeg har hatt kneppelyd flere ganger i dette svangerskapet, men vannet har ikke gått enda[emoji846] Når vannet gikk forrige svangerskap kom det ingen lyd

Var ingen lyd sist gang når vannet gikk. Nå har jeg hørt lyd flere ganger men vannet har ikke gått fordiom [emoji85]

Fikk en fin kneppelyd i går, men ingen vann :p kan ha vært leddene eller senefestene kanskje?

Back
Topp