Knepp!

Occiput

Forumet er livet
Januar 2017
Junilykke 2020 ♡
Hørte nettopp et tydelig knepp fra inni magen. Sitter og leser til eksamen, så har det helt stille rundt meg, og det var så tydelig at jeg nesten skvatt! Tror jeg har lest om dette på forumet et sted tidligere. Var det så at dette er leddene til bebis som "popper"? På samme måte som når vi strekker f.eks fingrene?
(ikke noe vannavgang her, så det var nok ikke "vannet gikk"-kneppelyden som mange beskriver, hehe ;) ).

Hatt det samme her (mye mer med storebror) :) Kult med alle de snåle tingene som skjer :D

Stadig nye ting som dukker opp, gitt! Også jeg som synes ledd-poppe-lyden er skikkelig ekkel, haha :P

Aldri hørt om det før. Ikke har jeg opplevd det heller :o

Her knepper det også i magen. Merkelig lyd, men viste ikke at det var leddene til babyen som gjorde det. Husker det fra sist også. Skal sies at kneppene fra vannavgang høres helt annerledes ut og at man ikke bruker lang tid på å reagere på de om det skulle nå skje i feks sengen....

Oi, det har jeg aldri hørt om. Greit å være forberedt hvis det plutselig skjer her og. Lyden av ledd som knepper er skikkelig ekkel!

Back
Topp