Knepp og spark

Terne

Rugeklar!!
*MIA*
Maiblomstene 2016
Novemberlykke 2018
mageboeren er virkelig ivrig inni der! Kan ikke huske det kjentes så innmari godt så tidlig med nr. 1. Føler meg minst en mnd lengre på vei enn jeg er! Midt i uke 30, føler meg nærmere 35. At det er 10 uker igjen med stadig
sterkere sparkekraft tenker jeg skal bli utfordrende

Klarer ikke sitte fremoverlent uten å få foten hans oppi/under ribben.

Uke 28 her, og virkelig mye aktivitet her og :) fra for det meste å ha vært når jeg ligger i ro, er det nå mer mens jeg er i aktivitet også :)

Her hopper han bokstavelig talt neddi hufsa, jupp! Han ligger med føttene ned! Trodde han hadde dårlig plass der inne nå,men mer bevegelser enn noen gang!

Haha,d er helt jævlig!:p kjennes ut som at føttene er på tur ut :eek:
Her har han nok snudd seg for godt om han ligner søsteren. Hun lå med hodet ned og spente i ribbeina mine i ti uker. Fy f så vondt jeg hadde. Lenge etter fødselen også!

Her har han nok snudd seg for godt om han ligner søsteren. Hun lå med hodet ned og spente i ribbeina mine i ti uker. Fy f så vondt jeg hadde. Lenge etter fødselen også!
ouch! høres myyye verre ut enn hufsesparking,så jeg skal virkelig ikke klage!:oops:

Jenta mi ligger for det meste med hode ned, ryggen langs ene siden av magen og bena ned på andre siden av magen /ned mot hode. Sparkene kommer derfor ofte på siden av navlen og ca to cm ned. Innimellom får jeg en hånd i lysken som er ubehagelig, men heldigvis ikke noe vonde spark i ribbeina og nedover er i uke 29

ouch! høres myyye verre ut enn hufsesparking,så jeg skal virkelig ikke klage!:oops:

Nja... Hvis han prøver seg med disse sparkene ned i hufsa (som han holdt på med for et par uker siden, nå er bare hånda hans neri der av og til tror jeg :-p ) så tror jeg kanskje jeg hadde lagt meg ned og hylt! Litt av en følelse...

En ting er spark i uke 30. Noe helt annet i uke 40.

Her er hodet ned, og det jeg kjenner nå er mest oppover under ribbeina

Back
Topp