Knekt tann

Camilla1995 ♛

Gift med forumet
Oktoberskattene 2015
Ser denne tanna oppe fremme knekt ut for dere?

fant noen eldre bilder, der jeg ikke ser det.. når det har skjedd aner jeg ikke!! Han har ikke falt å slått munnen når jeg har vært med han eller pappan, så mistenker det er skjedd i bhg!IMG_4524.JPG

Ja. Ser ut som en bit er knekt av. Greit å få de hos tannlegen til å titte på det (Men tviler på at det er noe å gjøre med det).

Ser knekt ut ja. Melketenner håper jeg! Rart de ikke har sagt noe når dere har hentet i barnehagen, det har han jo merket godt! Knakk selv en tann sånn der på barneskolen, men det var ikke melketann. Så jeg mangler en tupp fortsatt. Men jeg husker fortsatt at det skjedde, og det var vondt!

Kan se knekt ut, ja. Jenta mi knakk tannen sin også etter et stup utfor en bakke på trehjulssykkel da hun var 2-3 år. Den ble knekt mer en hos din og endte med at tannen døde. Den er mosegrønn på baksiden og litt misfarget framme. Var til tannlege som sjekket, men ble ikke gjort noe. Tannen er løs nå og skal ut uansett nå som hun er 6 år. Eneste er at om tannen blir vond så bør den trekkes.

Hadde tatt en prat med barnehagen og spurt om de har merket at han falt.

tann.JPG
Ser ut som det kan ha gått et skall av den ja. Ring til tannlegen, så sjekker de det.
Lillemann slo ut HELE fortsanna oppe i barnehagen uten at det ble oppdaget :O Mannen oppdaget det ved henting... Er greit nok at de ikke kan få med seg alt i barnehagen, men noen ting bør de jo få med seg... Skal sies at vi begynner i ny barnehage nå...

Kan jo hende han har biti i noe hardt også. Men det er ikke noe p gjøre med så lenge tannen ikke er død og det ikke gjør vondt. Han mister den jo etterhvert uansett :) hadde han slått seg så mye at tanna under hadde blitt skadet, så hadde denne tanna vært mer skadet enn det

Back
Topp