Knekt ribbein!

LilleVilleBille

Blir kjent med forumet
Det jeg trodde var usansynlig har skjedd... lille har klart å knekke to ribbein! Får ikke til å sitte, ligge, stå eller noen ting. Vanskelig å puste. Legevakta sa at jeg måtte vente til mandag med å dra til legen siden de ikke kunne gjøre noe uansett. Å siden jeg er gravid får jeg ikke smertestillende...

Noen tips til hvordan jeg skal takle smertene?
Håper bare bruddet er grodd til fødselen, er bare 54 dager til termin!

Det jeg trodde var usansynlig har skjedd... lille har klart å knekke to ribbein! Får ikke til å sitte, ligge, stå eller noen ting. Vanskelig å puste. Legevakta sa at jeg måtte vente til mandag med å dra til legen siden de ikke kunne gjøre noe uansett. Å siden jeg er gravid får jeg ikke smertestillende...

Noen tips til hvordan jeg skal takle smertene?
Håper bare bruddet er grodd til fødselen, er bare 54 dager til termin!
Au!! Ingen tips her desverre. Det beste er vel å holde seg i ro. Mistenker at lillemor kommer til å gjøre det samme med meg snart. Hun stanger og tøyer ribbeina mine veldig... kjennes ut som de vil knekke snart :( trodde ikke det var mulig men..

Fikk du ikke palargin forte? Det kan du trygt ta som gravid! God bedring :)

Au, masse god bedring!

Au:-( god bedring, men du kan jo få smertestillende:-) ibux er fy-fy, men paracet eller palargin forte som nevnt over burde du kunne få ta for å få tatt toppene på smertene om ikke anna, så du får slappe av:-)

I helsike..!! God bedring, håper det går bra med deg..

Au!! :-o Håper alt går bra med deg og god bedring!

Helt sykt. Jeg klarer ikke å forstå hvordan det er mulig. :O Er ribbein ganske skjøre?

Herreminhatt!! Må være en real kickbokserspire du har;-)
God bedring, håper det er ferdig grodd til fødselen :)

Vel, legevakta tok meg ikke inn engang, farmor som er pensjonert sykepleier kjente etter. Får vell smertestillende på mandag håper jeg...

Trodde heller ikke det var mulig, men lille har lagt med trykk opp mot ribbeina i flere uker, så de gav etter da hun plutselig skulle skyve fra å legge seg ned i bekkenet virker det som? Virka som hun festa seg samtidig som smerten i ribbeina dukket opp :)

Legg på ispose, det lindrer veldig. Og om du strammer musklene rundt veldig for å avlaste bruddet, kan varme hjelpe:) og som andre har sakt paracet er helt trygt i svangerskapet og paralginphorte er ikke så skadelig heller:)

Masse lykke til❤️

AI ai ai det var karate babyen sn det:nailbiting: Masse god bedring.

Back
Topp