Knekking i bekkenet.....

SofieKristinesMamma

Flørter med forumet
Hei:-)
Er det noen andre som opplever at det knekker og knaser i bekkenet når de snur seg i sengen eller reiser seg opp fra sittende stilling?

De tre siste nettene så har jeg våknet på natten at jeg må snu meg, har ganske vondt nå for tiden og i det jeg har klart å vri meg kommer det en kjempe høy knekke lyd. Det er utrolig høyt og hørres ut som om et bein faktisk knekker. Er heldigvis ikke så vondt men jeg merker det.
Må si det er utrolig ekkelt og hadde ikke noe av dette med førstemann, hadde ikke vondt i bekkenet en dag sist. *Blææææ*

Det hender ja! ikke så ofte heldigvis, det er grusomme lyder! Det er jo litt slakke i bekkenet og babyen utøver et stort press på bekkenet, så er ikke rart om man har vondter og ubehag. får trøste deg med at det er verdt det når babyen kommer! :p

Jepp.. Hatt det lenge....

Ja, det har jeg også, stort sett hver natt. Det er ekkelt, men ikke farlig på noe vis. :)

Jepp, hver natt og dag.
Mannen vil nesten ikke røre meg når vi har oss en liten koserunde fordi han tror jeg skal knekke.
Gjør meg ikke noe om jeg går lenge mellom hver gang, men mannen blir så sex frustrert stakkars. Han maser ikke men er lett å se det

Har hørt det et par ganger, men ikke ofte.

Har hørt det et par ganger, men ikke ofte.

Back
Topp