Knekkelyder med munnen..

Ilona85

Glad i forumet
Hei,hei! jeg har en datter på 5mnd. som lager knekkelyder med munnen. akurat som om hun leker seg med kjeven. Jeg blir lit bekymret fordi jeg har aldri opplevd dette før. er det noen der som kan gi meg et svar på hvorfor hun gjør det? og om det eventuelt kan vere noe galt med kjeven?????Er det noen andre som har opplevd det samme?
 
He,he...høres kjent ut!Begge her hadde en periode med sånn "knekking" av kjeven.
Du skal nok se det at det mest sannsynlig er en liten periode,veldig spennende i det de har oppdaget at det går an å gjøre sånn![;)]
Så hun slutter sikkert med det etterhvert...
 
Hei
Sønnen min gjorde det i natt...... var en forferdelig lyd..... trodde kanskje det var fordi han klødde for tenner som er på vei. Godt å høre at andre barn gjør det samme.
 
Hei!
Leste gjennom innleggene deres, og kjenner meg godt igjen! Har ingen barn, men en mamma på 45 som knekker med kjevene til stadighet. Det er spesielt når hun spiser eller tygger på noe. Nå i det siste har jeg også begynt, det gjør ikke vondt det er bare litt pinlig når jeg "knekker rundt folk" [;)] Er forresten ikke noe jeg velger å gjøre, men det bare skjer [:)]
 
Back
Topp