"knekkelyd"

mammamilla

Forumet er livet
Septemberlykke 2021
Jonathan har en knekkelyd i den ene foten sin når han strekker på den og bøyer den [8|]
Flere med babyer som har det slik? Burde jeg kanskje få sjekka det? Han virker ikke ut
som om han blir plaget av det, men mamsen hans er jo seff bekymret [&:]

Nicolai har hatt knekkelyder overalt,tok det opp med barnelegen og hun sa at det var ikke noe å bekymre seg over med mindre det kom fra samme sted heletiden,spes hofta. Du kan se det ann litt da vet du,men tror nok ikke du trenger å bekymre deg altså! Men jeg er jo ingen lege så du kan jo se det ann evt ta det opp med hs[;)]

ORIGINAL: Mari87

Nicolai har hatt knekkelyder overalt,tok det opp med barnelegen og hun sa at det var ikke noe å bekymre seg over med mindre det kom fra samme sted heletiden,spes hofta. Du kan se det ann litt da vet du,men tror nok ikke du trenger å bekymre deg altså! Men jeg er jo ingen lege så du kan jo se det ann evt ta det opp med hs[;)]

Takk for svar!! [:)]
Her kommer det fra den ene foten hele tiden [&:]
Men klarer ikke helt å forstå hvor i foten det kommer fra.
Men da skal jeg vente litt å se om det fortsetter [:)][:)]

Oi, dette mådu sjekke opp... Tenk om han må ligge i pute og så blirhan så stor? Ikke sikkert det er noe,men jeg ville tatt en ultralyd på ham... Klem frameg og min lille pute-baby

ORIGINAL: Venter nr 3 i des

Oi, dette mådu sjekke opp... Tenk om han må ligge i pute og så blirhan så stor? Ikke sikkert det er noe,men jeg ville tatt en ultralyd på ham... Klem frameg og min lille pute-baby

Nå ble jeg litt smånervøs..
Tror kanskje jeg skal ringe legen i morgen!! [8|]

Jeg hadde gjort det... Ikke er det noe skummelt heller heldigvis, bare sinnsykt irriterende [:'(]

Legen min sa også at det er pga all brusekn...
Den "knekker" viss hele tiden...
Tiril har det slik i det ene skulderpartie.... [8|]

ble litt nervøs jeg nå!! Har hørt sånn på Lucas, han kom med rompa først, men har blitt sjekka med ultralyd...de sa det så fint ut da meeeen....[8|] Bra vi skal på kontroll på onsdag og ny ultralyd senere i mnd...

ORIGINAL: smurfemor

ble litt nervøs jeg nå!! Har hørt sånn på Lucas, han kom med rompa først, men har blitt sjekka med ultralyd...de sa det så fint ut da meeeen....[8|] Bra vi skal på kontroll på onsdag og ny ultralyd senere i mnd...

Da er det sikkert ingenting, men godt med en ekstra ul uansett... Pute er noe dritt, håper vi kan ta den av neste kontroll, 8 april...

ORIGINAL: Amy09

Her knekker det rett som det er i den ene skuldra hans...

når jeg skifter bleie på Leon og tar i fotene hans så knekker det nederst i ankelen...nå ble jeg litt nervøs, kanskje ta en tlf bare for sikkerhets skyld[:)] 

Celina har sånn nekkelyd i skuldrene, og da vi var på helsestasjonen spurte jeg legen der om hva det kunne være. han sa det var helt normalt og jeg skulle ikke bry meg om det :) Men vet ikke om det er det samme i foten da..:)

Da er det sikkert ingenting, men godt med en ekstra ul uansett... Pute er noe dritt, håper vi kan ta den av neste kontroll, 8 april...

får håpe at det ikke er noe[:)] dattera til ei venninne av meg hadde pute, så ha sett at det dritt[;)]
Håper dere ikke trenger å plages med den lengre enn til i april[:)]

får håpe at det ikke er noe[:)] dattera til ei venninne av meg hadde pute, så ha sett at det dritt[;)]
Håper dere ikke trenger å plages med den lengre enn til i april[:)]

Takk for det, hvis hun må ha den på lenger så vet jeg ikke hva jeg gjør [:'(]

Det knepper litt i skuldre og sånn når jeg løfter i henne i blant. Men tror det er normalt siden de vokser og sånn og alle ledd og sånn ikke er helt faste.

Det kommer knekkelyder her også, i skulder og i benet hehe
Jeg har ikke tenkt over det siden ting er litt mer "løst" når de så små og de skal vokse så mye på kort tid..[8|]

Back
Topp