"knekkelyd"

mammamilla

Forumet er livet
Septemberlykke 2021
Jonathan har en knekkelyd i den ene foten sin når han strekker på den og bøyer den [8|]
Flere med babyer som har det slik? Burde jeg kanskje få sjekka det? Han virker ikke ut
som om han blir plaget av det, men mamsen hans er jo seff bekymret [&:]

Nicolai har hatt knekkelyder overalt,tok det opp med barnelegen og hun sa at det var ikke noe å bekymre seg over med mindre det kom fra samme sted heletiden,spes hofta. Du kan se det ann litt da vet du,men tror nok ikke du trenger å bekymre deg altså! Men jeg er jo ingen lege så du kan jo se det ann evt ta det opp med hs[;)]

ORIGINAL: Mari87

Nicolai har hatt knekkelyder overalt,tok det opp med barnelegen og hun sa at det var ikke noe å bekymre seg over med mindre det kom fra samme sted heletiden,spes hofta. Du kan se det ann litt da vet du,men tror nok ikke du trenger å bekymre deg altså! Men jeg er jo ingen lege så du kan jo se det ann evt ta det opp med hs[;)]

Takk for svar!! [:)]
Her kommer det fra den ene foten hele tiden [&:]
Men klarer ikke helt å forstå hvor i foten det kommer fra.
Men da skal jeg vente litt å se om det fortsetter [:)][:)]

Oi, dette mådu sjekke opp... Tenk om han må ligge i pute og så blirhan så stor? Ikke sikkert det er noe,men jeg ville tatt en ultralyd på ham... Klem frameg og min lille pute-baby

ORIGINAL: Venter nr 3 i des

Oi, dette mådu sjekke opp... Tenk om han må ligge i pute og så blirhan så stor? Ikke sikkert det er noe,men jeg ville tatt en ultralyd på ham... Klem frameg og min lille pute-baby

Nå ble jeg litt smånervøs..
Tror kanskje jeg skal ringe legen i morgen!! [8|]

Jeg hadde gjort det... Ikke er det noe skummelt heller heldigvis, bare sinnsykt irriterende [:'(]

Legen min sa også at det er pga all brusekn...
Den "knekker" viss hele tiden...
Tiril har det slik i det ene skulderpartie.... [8|]