Knekkebrød

Manhattan

Forelsket i forumet
Er det noen som gir knekkebrød til sine søte små?

Nope. Taran har ikke tenner, så er uansett ikke aktuelt. Men hu har begynt å spise brødskive.

Jepp, hun får smake til meg av og til ;) Er veldig glad i det. Godt til gommene sikkert [:D]

ORIGINAL: Tone88

Jepp, hun får smake til meg av og til ;) Er veldig glad i det. Godt til gommene sikkert [:D]

Det var det jeg tenkte også. Mini har bare tre tenner og har ikngen problemer med å spise det, mne brød bare klumper seg og legger seg i ganen hans, og da kaster selvfølgelig han opp.

Tenkte jeg skulle teste knekkbrød i stedet.

ORIGINAL: True Blood

ORIGINAL: Tone88

Det var det jeg tenkte også. Mini har bare tre tenner og har ikngen problemer med å spise det, mne brød bare klumper seg og legger seg i ganen hans, og da kaster selvfølgelig han opp.

Tenkte jeg skulle teste knekkbrød i stedet.

Jepp, snuppa mi har bare 2 tenner, men hun gomler godt når hun får knekkebrød å det forsvinner no ;) Samme her med brød, hun lagrer alt i ganen så blir det for mye å hun får alt i vranga å hoster til hun brekker seg [8D]

Prøvd en gang, men det blir lenge til neste gang! Det satte seg døktig fast i halsen [:-] Ble livredd jeg! [&:]

Har prøvd det meste av pålegg, men prim er ille. Har prøvd med bare smør også.
Men han har tendensen til å kaste opp maten sin. Det gjør han med vilje, for vi ser han brekker seg med vilje. [&:]
Men gubben var visst sånn når han var liten han også.

Men han har tendensen til å kaste opp maten sin. Det gjør han med vilje, for vi ser han brekker seg med vilje. [&:]

Litt tidlig med bulimi kanskje [8D] hehe!
Men her har jeg også merka at prim er mer klabbete ann annet smørepålegg..

Nei det har jeg faktisk ikke tenkt på engang...
Med 8 søte små tannebisser må vel det gå seg til [;)]

ORIGINAL: eiramena

Litt tidlig med bulimi kanskje [8D] hehe!
Men her har jeg også merka at prim er mer klabbete ann annet smørepålegg..

Kaller han bare lille bulimi[8D]

Back
Topp