Knekkebrød-dietten

x1xTrine6

Gift med forumet
Nå som jeg er gravid,kan jeg fortsatt begynne på den?

Jeg lurer fælt,hva er det? Har ikke hørt om den,men om gravide kan gå på den så vil jeg også...

ORIGINAL: MARIE:-)

Hva slags diett er det???[8|]

lurer jeg og på

Ville vel ikke satset på noe diett i graviditeten, viktig å spise variert og sunt da![:)]
Men nå vet ikke jeg hva denne knekkebrøddietten er[8|]

To eller ett grovt knekkebrød med magert pålægg hver andre time. Middag i tilleg da. Tanta til sambo har tatt av seg 13kilo på veldig kort tid. Mosjonerer jo litt i tilleg da,men det øker forbrenningen. Har ikke alle fakta ennå men skal snakke med ho. (og masse vann og frukt/grønt i tillegg)

hallooooo.. vær glad for den du er.. ikke slanking når du er gravid... spis sunt å godt... å amme lenge, så er alt toppers.. ikke slank deg.. tro hvis alle skulle gå å være syltynne?.. vær glad for den du er.. lov meg deet[:)]

hørtes ut som om det var verdt å prøve.
hva anbefaler de å ha på knekkebrødet da ?

ORIGINAL: trinemor79

hallooooo.. vær glad for den du er.. ikke slanking når du er gravid... spis sunt å godt... å amme lenge, så er alt toppers.. ikke slank deg.. tro hvis alle skulle gå å være syltynne?.. vær glad for den du er.. lov meg deet[:)]

Så søtt da[:)]

magerost feks...har ikke noe særlig ide egentlig. Skal legge det ut når jeg får oppskrifta av ho[:D]

Hørtes jo utrolig sunt ut! Masse fiber i knekkebrød.
Varierer man pålegget, og middagen, drikker masse vann og spiser frukt kan det vel ikke være noe galt idet...

tykke eller tynne... uansett så er man som man er...
noen tykke blir tynne etter endt graviditet.. noen tynne blir tykke etter endt graviditet...  slik er livet.. man må bare godta det... å det er ingen skam å være verken tykk eller tynn. man kan ikke for det.. noen sykdommer gjør en tykk, å tynn.. men hallo, folk kan vel elske oss for det?

Er selv tynn.. 170 cm og 52 kg... er lite.. får jeg høre... men må bare godta det.. klaer ikke legge ppå meg så mye..

jeg ser nå aldri på om en person er tykk eller tynn.. man er som man er..
alle er unike, UANSETT....
å man skal være glad i seg selv....
Det som teller er personligheten....[;)]

Jeg er også 171cm høy og veier nå 77kg... etter 6 graviditeter på 8 år,bærer kroppen preg av det. Vil ikke ta av så mye,men hadde gått ned 8 kilo nå og det er litt surt. Har "mye" å ta av og jeg trenger den extra energien. Blir deppa og slapp av tomme kalorier så jeg ønsker å skifte "beite"..Ikke slankehysteri men en sunnere livstil er ikke å forakte.[;)]

men såklart om noen er helseskadelige tynne eller tykke så må man jo få hjelp.. men å få et dårlig bilde av seg selv,,, er ikke bra.. man må godta at man er slik man er, uansett...
ønsker at alle tenker sånn som meg[;)]

Liker tankegangen din og synes nicket ditt er tøft. jeg heter Trine og er født i 79 jeg også[8D]

Kunne tenke meg å prøve noe sånt jeg også.. Har altfor mye å gå på, så å gå ned i vekt hadde ikke gjort noe, selv om jeg er gravid. Kunne sikkert fint gått gjennom hele svangerskapet uten å legge på meg et gram.

Back
Topp