Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Frys spekemat i 3 dager - så kan den spises. Saltinnholdet i skinke er så høyt at listeria ikke er noe problem :) Gilde lager dessuten sine spekepølser av fryste kjøttråvarer så der er ikke toxoplasmose noe roblem heller :)Hufserufsa skrev:
oisann! :S Det var det bra du sa.. ;)ansan85 skrev:
Da bli jeg vel pent nødt til å holde meg unna den også da.. Klarer meg fint uten også, men det frister noe så vanvittig i varmen.. ;)
Hei!morsinstinkt skrev:
Jeg snakket med legen min om spekemat forrige graviditet og han mente dette var altfor overdrevet og hysteri blant gravide :P Spis det du har lyst på sa han... Har også lest at norsk spekemat er ok, men at man kan være forsiktig med spekemat fra/i andre land.
Uansett tror jeg det er best for egen del om man holder seg til det man føler seg trygg på, men jeg nyter spekeskinke med god samvittighet både i dette og forrige svangerskap :)
Tre-må-det-være! skrev:
Hei!morsinstinkt skrev:
Jeg snakket med legen min om spekemat forrige graviditet og han mente dette var altfor overdrevet og hysteri blant gravide :P Spis det du har lyst på sa han... Har også lest at norsk spekemat er ok, men at man kan være forsiktig med spekemat fra/i andre land.
Uansett tror jeg det er best for egen del om man holder seg til det man føler seg trygg på, men jeg nyter spekeskinke med god samvittighet både i dette og forrige svangerskap :)
Takk - det er nettopp det, opp til hver enkelt.. ;)