Knall og fall hører med!

Mai x 2<3

Glad i forumet
Rasmus er blitt ganske så rask til beins, og går hele tiden.. I helgen kom det første store uhellet, han datt og slo tennene i parketten. Mistet 1/4 av høyre fortann :/ Men det ser ikke ut til å plage han, like vill og energisk ;D
Med 9,5 tann er han enda mer sjarmerende :p

Litt skryt fra meg :)

Huffda! Går villt for seg her noen ganger også, men har bare endt med kuler, sprukket leppe og blåmerker til nå;)

Bra det bare er melketann da;) Og flink han er som går!:)

Hehe, huff da.
Her er vi ennå bare på stå-ett-par-sekunder-alene-på-gulvet stadiet. Og han setter seg forsiktig ned, så foreløpig har det ikke vært de stooore fallene.

Men knova rundt beina mine her ved pulten for en mnd tid siden og ramla mot døråpningen til ene skapet, der var det en sånn magnetting til døren og øret rett på, det var VONDT og ble ett par bloddråper......

Babbs: Det var slik det begynte her for 3 uker siden, og så plutselig vagget han noen skrittemoticon

¤Kristin¤ skrev:
Babbs: Det var slik det begynte her for 3 uker siden, og så plutselig vagget han noen skrittemoticon

Gikk faktisk sine 2 første skritt alene i dag, fra pappaen i sofaen til meg på gulvet, så det går framover her ja

Babbs skrev:
¤Kristin¤ skrev:

Gikk faktisk sine 2 første skritt alene i dag, fra pappaen i sofaen til meg på gulvet, så det går framover her ja

Oii, så flink han er :D Da blir det nok flere skritt fremover!

Back
Topp