Knakk tann

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
Tanna mi knakk nettopp i to.. noen som vet om jeg kan ordne det til tannlegen nå? Og hva jeg må gjøre, og hva det koster?

-------------------------
Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013

Sniker litt fra juni 2012, jag knakk tannen i mai å drog da til tannlege som laget den samme dag (fortann). Sammen med en vanlig undersökelse kostet det 1500 :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Fytti, det er så kjipt det! Er den rotfylt? Hvis ikke kan tannlegen sikkert bare legge på en fylling, men hvis den et rotfylt må du nok ha krone. Har akkurat gjort det samme med to(!) tenner. Krona kostet kr 5000, mens fyllingen på den andre kostet kr 1800. Du bør fikse det så fort som mulig så ikke skaden blir verre. Lykke til :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Jeg var å trakk en visdomstann for 2år siden, og da kjente jeg at det var et hakk i tanna forann når jeg var ferdig, men ikke tenkt så mye mere på det, Så tror jeg skadet den under den tannlegetimen. Var denne tanna som knakk i dag. Ringt til tannlegen, men hun hadde selvfølgelig ferie, så fikk ikke time før 2.august. fikk beskjed om å gjemme tann delen, så skulle de se om det var deres skyld...

-------------------------
Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013

Back
Topp