knagg til barneklær

MiaMoren

Elsker forumet
Jeg har lyst på en fn liten knagg til å henge jakkene og dressene til Mia på. i gangen.. noen som vet om noen fine steder de selger sånt?

ORIGINAL: MiaMamma

ORIGINAL: sander&sabinemamma79

http://www.perfecthome.no/index.php?page=viewProducts&method=showProducts&category=5&family=6
den synes jeg er fin... min fåes ikk elenger desverre... har noe lignende men med skuff på å knagger under..

den var kjempefin!! Men jeg ser helst etter en hvit, eller rosa da [:D]

EXIT butikkene har noen søte knagger i rosa! Vi kjøpte vår på Lille Larena (ski storsenter)! og den har 3 knagger også er det malt prinsesser på den!

ORIGINAL: Jordbæret

ORIGINAL: MiaMamma

ORIGINAL: sander&sabinemamma79

http://www.perfecthome.no/index.php?page=viewProducts&method=showProducts&category=5&family=6
den synes jeg er fin... min fåes ikk elenger desverre... har noe lignende men med skuff på å knagger under..

den var kjempefin!! Men jeg ser helst etter en hvit, eller rosa da [:D]

EXIT butikkene har noen søte knagger i rosa! Vi kjøpte vår på Lille Larena (ski storsenter)! og den har 3 knagger også er det malt prinsesser på den!

åå, hørtes jo perfekt ut.. men litt langt fra meg da - bor i bergen. men kanskje de har nettbutikk??

har du sett i black design butikker da?? de har jo endel barneting nå å da også i rosa og blått...
ellers har perfect home hatt en del sånne rosa og blå ting men tror det begynner å bli tomt...

ORIGINAL: lille_blomst

ORIGINAL: *shedevil*

Det er mange søte, men hva den butikken heter[8|] fader står helt stille her. Er i den serien som noen her inne har, i blått eller rosa. Masse søte barne møbler

SIA? jeg har prinseknagger fra sia

JA det var dette merket jeg sikta til!!

Toys R us har prinssesei rossa.
Kjempe fine har den selv [:D]

ups ble litt skrive feil der ikke lett me ei klatre mus på fange [&:]

takk for tipsene.. masse fine knagger å velge mellom nå [:)][:)]

Bodde du i bergen?
Da må du gå på Hjerterom på Sørås senter. De har hele prinse/prinsesse serien =)
Ellers kan du gå på barenebutikken i 1.etg.på kilden senter

Back
Topp