Knøttet79

Love4two

Forumet er livet
Hvordan går det med deg? Savne deg her jeg [:)]

Så koselig å bli savnet!
Jeg har det bra, selv om det fortsatt er litt tøft innimellom. Blir gal av alle som tar seg til rette med å spørre meg ut om når vi skal ha barn. Jeg har aldri snakket noe om det og blir litt sur fordi folk tror det er helt selvfølgelig at det kommer av seg selv uten problemer så fort man er gift....

Jeg er klar for å prøve igjen. Ikke like optimistisk lenger, men ved godt mot i allefall. Har vært på en liten helgetur og det var deilig. Komme seg litt bort og tenke på litt annet. Fikk også kost meg med litt god rødvin. Det er lett å bli opphengt i denne prøvingen og jeg er ikke overbevist om at det er så sundt. Men tror jeg kommer til å fortsette å kjenne etter symtomer når den tid kommer allikvel. Har desverre blitt veldig hekta.

KlemKlem

Hyggelig å ha deg tilbake. Har sendt deg en PM. Jeg synes ikke andre skulle bry seg om når dere skal ha barn. Det blir nok desverre slik at barn forventes etter at en har giftet seg. Tror det er lurt å stresse ned babyproduksjonstanken jeg [;)] Blir jo så opphengt i det at en ikke ser hverandre til slutt. Forstår at en blir hakta, er jo så vant med å tokle og analysere symptomer at en gjør det automatisk. Ikke så lett å la det ligge da. Du får prøve å kose deg med din kjære og sette fokus på å ta vare på hverandre. Det hjelper ikke å bli gravid hvis du må sitte der alene med babyen. Nyt det fine høstværet [:)]

Høstklem

Back
Topp