Knøttet

Fuglen

Elsker forumet
Prosess "bli gravid" startet denne gang august 2015. Først og fremst med fjerning av spiral, og så nedtrapping av medisiner og oppstart av hestedose Folsyre. Det varte og det rakk på grunn av blant annet defekt lutealfase ned i 5 dager, men til slutt så var testen positiv :)


13161255_10156848336360114_324688817_o.jpg

Testet positivt DPO + ca 8. Testen over er DPO + ca 10.



Oppdaterer førsteinnlegget etterhvert, men må bare KLAGE et sted.

Herrefred jeg er så kvalm akkurat nå. og ikke sånn kvalm som ved forrige svangerskap. Føles som jeg har gallesteinsanfall, noe som er ganske uvanlig når man ikke har galleblære. Ca 4-5 gangen jeg opplever dette nå siden jeg ble gravid. Prikker for øynene og er skikkelig pyton. Crap banan altså.

Også så sinna! Hormonella de Ville. Jeg er helt umenneskelig å være rundt.
 
Last edited:
Og smertene vil virkelig ikke gi seg. Det verste er magesmertene (beskrevet over som kvalme) som kommer hver eneste gang jeg har spist noe annet enn brød. Men nesten like ille er smertene i beina. Det brenner i hoften, låret og knærne. Har vært plaget med smerter til en viss grad i beina i ti år, men etter jeg ble gravid har det eksplodert. Gråter daglig av smerter. Føler meg som en hypokonder, eller et svakt menneske med ekstremt lav smerteterskel. Skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut dette om det skal fortsette i 8 måneder til. Det klarer jeg ikke.

Vært sykemeldt en drøy uke nå, og jeg blir psykisk dårlig av å være hjemme. Fått beskjed om å være hjemme og "kose meg". Dummeste jeg har hørt i hele mitt liv.
 
Back
Topp