Knøttet ultralyd

Skattemamma

Forumet er livet
VIP
Noen som vet om man kan få time på dagen der?
Sendte dem mail i går, men har ikke fått svar.. Har lyst på i morra, og vi skal en tur til Sarp.. så da passer det å ta det på veien[;)]

Hvis ikke tar jeg det i Oslo før vi drar, tror jeg[:)]

M-m.

Ba ikke om time på mailen, bare spurte hva som var vanlig "ventetid" på UL der.
Er selvfølgelig best å ringe, så får gjøre det i morra[:)]

å... flere fra nærområder rundt moss? var på knøttet i går jeg... fikk bare utvendig ultralyd også.. var veldig fornøy
d... men man bør vel ringe

ORIGINAL: Mariemor1

å... flere fra nærområder rundt moss? var på knøttet i går jeg... fikk bare utvendig ultralyd også.. var veldig fornøy

Å, utvendig?! [:)]

Er egentlig fra sarp, men bor i Oslo. Vi skal dit i helgen, så tenkte å kjøre innom[;)]
Googla masse forskjellig, og det var ikke så gæern pris der[:)]

Men på hjemmesiden ser det ut som de bare har åpent på tirsdager og torsdager? [8|]
Så da blir det vel i Oslo sikkert.

Skal ta ringerunde i morra tidlig[8D]

ORIGINAL: FruStina

finnes volvat også i Fredrikstad, men litt dyrere da

Jepp, kanskje de har time på dagen der og.

Ei venninne av meg fortalte at det koster 850 der, så er ikke såå dyrt igrunn[:)]

jeg har fått time der, og da fikk jeg beskjed det kostet 895 kr [;)] hun dama er litt stressa, men veldig flink, bare forklar hva som har skjedd deg, og den dårlige behandlingen du fikk pr. telefon

ORIGINAL: SkattIMagenMin

ORIGINAL: Mariemor1

Å, utvendig?! [:)]

Er egentlig fra sarp, men bor i Oslo. Vi skal dit i helgen, så tenkte å kjøre innom[;)]
Googla masse forskjellig, og det var ikke så gæern pris der[:)]

Men på hjemmesiden ser det ut som de bare har åpent på tirsdager og torsdager? [8|]
Så da blir det vel i Oslo sikkert.

Skal ta ringerunde i morra tidlig[8D]

jeg har time på onsdag hvertfal..

Back
Topp