Knøttet 79

mille83

Glad i forumet
hei hei.. leste på ett innlegg om hostesaft, at du ble gravid da du brukte d, å at du samtidig også brukte wild yams.. det jeg lurer på er om det var noe du drakk.. før jeg prøvde å bli gravid brukte jeg en krem som heter wild yams på grunn av mens smerter, en krem jeg skulle smørre på, der huden er tynn. jeg sluttet med den da vi skulle prøve så jeg jeg ble gravid.. tenkte den ikke var så lur å bruke da, men kanskje det er omvendt, at jeg bare skal fortsette å bruke den?? eller var det noe helt annet du brukte?? Klem fra meg [:)]

jeg har lest et sted at wild yam anbefales for de som prøver å bli gravid,men KUN før og under el, for man skal ikke bruke det når man er gravid..
Men så leste jeg et annet sted at man må sjekke dette med erfarne folk, for wild yam har tydeligvis begge virkninger...
Kanskje du kan spørre den som skrev ut kremen til deg, om det fortsatt går ann å bruke den...

Jeg bruker både krem og kapsler med Wild yam og har kjøpt det fordi syklusen min er ustabil. Jeg kjøpte det på heslekosten der de forklarte at Wild Yams stimulerer produksjonen av progresteron, og at dette lagetret i kroppen må være fyllt opp før man får en normal syklus. Men damen sa også at jeg kunne ta det når jeg ble gravid for å hindre abortfare...dette gjalt kapslene jeg tar. Ser på kremen at man bare skal smøre fram til mens, og så vente i tolv dager før man begynner å smøre igjen. For meg er jo ikke dette noe problem siden jeg ikke har mens enda.

Ble litt usikker jeg nå. Hører jo at folk sier forskjellig....kanskje jeg ikke burde ta dem da? Må sjekke opp dette nærmere nå tror jeg. Men jeg spurte helt spesifikt om det var farlig å ta kapslene når man ville bli eller var gravid. Fikk nei på dette...snarere var det bra hørte jeg!

Hmmmm

ja, på kremen står det 12 dager etter mens.. å viss jeg skal bare ta den frem til el. så blir ikke det mange dagene, men jeg har for tiden ustabil syklus, har ikke peiling når jeg har el. så får bare smørre på krem, å slutte når mens kommer igjen, eller når jeg finner ut at jeg er gravid.. jeg bruker kremmen for sterke mens smerter å får å få en mer stabil syklus..

Da har vi fått kremen for samme bruk elle83!

Jeg smører også i vei, så lenge jeg ikke har mens. De gangene jeg har hatt blødninger har jeg sluttet i tolv dager, i tilfelle det var mens.

Håper det er helt ufarlig å bruke kremen....har jo fått den for å fikse på ting!

Lykke til alle sammen!

M

Back
Topp