Knøtteliten mai17

ElinS87

Betatt av forumet
Endelig har drømmen gått i oppfyllelse! Er 29 år og fant mannen jeg vil dele resten av livet med høsten 14. Kjøpt meg inn i boligen, pusset opp og da gjenstår bare barn både han og jeg har vært klare for barn i flere år nå, vi har bare ikke hatt noen det har passet med.

Jeg sluttet på pilla før mens i januar. Så brukte vi annen prevansjon til april da vi ønsket en som var født på nyåret. August var den magiske måneden! Egentlig håpet jeg litt på at det ikke ble, da andre apper sa at trrmindato ble 28.april og det er utrolig mange i familien som har bursdag i april allerede. Tviholder en knapp på bv-termin som er 1.mai!

Testet først fredag 19. August. Den var veldig svak. Skulle da til min familie på Toten i helga og kunne ikke teste på nytt før mandag. Men jeg klarte ikke å holde meg, så da vi var alene på lørdag fikk jeg testet igjen. Nesten like utydlig strek. Viste bilde av den første testen til søstra mi, og hun strålte opp og gratulerte! Jeg hadde fortsatt mine tvil, så tok ny test mandag og tirsdag og fikk det også bekreftet hos lege.

Så akkurat nå sitter jeg på bussen og skulle ønske sjåføren kunne kjøre litt penere, og at damen forran meg kunne hatt på seg litt mindre parfyme i dag!

ImageUploadedByBV Forum1472705766.078798.jpg
 
Gratulerer! :):happy:
 
Gratulerer! :)
 
Tusen takk! I dag merket jeg at jeg var på nippet til å spy. Hadde jo passet utrolig dårlig om kvalmen kom nå, siden jeg skal bo oppå mamma (som ikke skal vite noe) i båten i helga..
 
Aaaargh!! (Litt frustrasjon som må ut) Hadde fått ei pakke på posten som jeg virkelig har gledet meg til! Så sier typen at siden jeg uansett skal gå meg en tur, så kan jeg gå og hente den (ca 15 min gange hver vei). Tar med sekk, den største vi har, da den veier 7 kg og er 60*28*22cm. Kommer opp for å hente ut pakka, så er den pokkermeg for STOR for sekken! Ufampete og tung bærer jeg den hjem og nå er armene 5cm lengre og typen er forbannet opp og i mente for å stikke av slik med bilen!!
 
Tredje dag hjemme fra jobb og jeg begynner å bli skikkelig lei!! Heldigvis bedre utover dagen, men om jeg er litt sulten eller litt mett, kommer kvalmen snikende tilbake.
 
Da var plutselig vogn og bilsete kjøpt inn! Litt impulsivt, men fant et veldig godt tilbud på finn. Lever i troen på at vi gjorde et kupp!
 
Back
Topp