Knøtte ultralyd

rosenvinge82

Andre møte med forumet
Noen som vet om d går ann å ta med barn på 3D ultralyd på knøtte ultralyd i Moss?? Ho er litt over 3 år.

mener det stod noe på hjemmesiden om at de ikke anbefalte det, da de erfaringsmessig ikke hadde så stor glede av det. Men når jeg var der på tidlig ul, så jeg de som hadde timen før oss. De hadde vært på 3D og hadde med seg en jente, hun var større da, 7-8 år. Vi skal dit på 3D i slutten av mars, gleder meg :)

Ok. Prøvde å se om jeg så noe på siden dems nå se,men fant ingenting. Vi skal dit i morgen og gleder oss veldig...:) Men tror sender ho trulte til besteforeldre istedenfor da... kjedelig hvis kællen ikke får blitt med inn og sett hvis d ikke er lov med barn der... Takk for svar

Jeg hadde med dattera mi når jeg ventet nr 2 og da var hu ca 2.5 - 3 år i Larvik. Det var ikke no problem.

Nå har du vel alt vært der kanskje..Men, skulle tro det er lov? Er jo en privat klinikk hvor man tross alt betaler mye penger? Jeg har vært der på tidlig UL og kan ikke se for meg at jordmoren som jobber der har noe i mot det..Da venninna mi skulle ha baby (hun var alene om det) klarte hun ikke å velge hvem av venninnne hun skulle ta med..Så vi var 6(!!) jenter som var med inn og så...Kan derfor ikke tenke meg at ett barn skulle ha noe å si:)

Vi skal dit på 3D i slutten av mnd, gleder meg!:)

Back
Topp