KLYYYYYPER

pupple

Forumet er livet
i kinnene mine.. har også begynt å bite, og klore.. også SÅ sinnsykt hardt han klyper[:@][:@][:@][:@] d gjør driiitvondt!!!!
og uansett om jeg blir skikkelig streng og sier nei[:@] eller lei meg og aoer[:(] ler han..[&:][&:][&:]

ja off.. han syns det er knall-gøy detta..[:@][&:]
har bare gjordt d på meg nå etter d begynte for et par dager siden.. helt til i dag da han gjorde d på de store ungene der vi var..
ser ut som han begynner m d når han er trøtt.. før tok han tak sånn, for å gi kos, men nå gjør han jo vondt, SKIKKELIG VONDT!!!!!

Uffda. Gaute er også hardhendt når han skal kose, men heldigvis så klyper han ikke. Det er jo så vanskelig å være streng når de bare vil kose[&:]

Håper dere får han til å slutte da[:)]

ORIGINAL: pupple

i kinnene mine.. har også begynt å bite, og klore.. også SÅ sinnsykt hardt han klyper[:@][:@][:@][:@] d gjør driiitvondt!!!!
og uansett om jeg blir skikkelig streng og sier nei[:@] eller lei meg og aoer[:(] ler han..[&:][&:][&:]

Akkurat slik er det innimellom også her [&:] Barneoppdragelse er enkelt [8|][;)]

ORIGINAL: Greit!

ORIGINAL: pupple

Akkurat slik er det innimellom også her [&:] Barneoppdragelse er enkelt [8|][;)]

i dag var han snill!!![:)]

Back
Topp