Klyx?

Har noen av dere tatt det hjemme, før fødsel? Når gjorde dere det, hvor tett opp til fødselen? Gjorde det ikke sist, men når jeg kom på sykehuset var det for seint og fikk ikke tilbud om det på føden.

Har ikke tatt det selv, men fikk det på sykehuset første gang, ikke med nr. 2.
Hvis jeg skulle ha tatt det i forbindelse med fødsel så ville jeg ha ventet til jeg fikk rier for å være sikker på at jeg var i fødsel da jeg ikke ser poenget med å ta det før og kanskje i tillegg ble bortkasta hvis det skulle vise seg at jeg ikke var i fødsel allikevel...

Har ikke tatt det selv, men fikk det på sykehuset første gang, ikke med nr. 2.
Hvis jeg skulle ha tatt det i forbindelse med fødsel så ville jeg ha ventet til jeg fikk rier for å være sikker på at jeg var i fødsel da jeg ikke ser poenget med å ta det før og kanskje i tillegg ble bortkasta hvis det skulle vise seg at jeg ikke var i fødsel allikevel...
Signerer denne...
Kjekt å få på sykehuset [emoji16]

Jeg har fått det på sykehuset de to forrige gangene jeg har født:)

Min jordmor anbefalte klyx, når jeg kommer på sykehuset. Dette for at det skal bli bedre plass nedentil under fødsel!

QUOTE="Lillafrosk, post: 23202756, member: 108338"]Klyx, klyster, rektalt avføringsmiddel..[/QUOTE]

Aha, da er jeg med igjen. Rakk ikke det sist.
Men vil gjerne ha denne gangen om vi rekker :happy:
Fikk det vel faktisk etter fødsel sist, da det hadde gått flere dager uten... :rolleyes:

QUOTE="Lillafrosk, post: 23202756, member: 108338"]Klyx, klyster, rektalt avføringsmiddel..

Aha, da er jeg med igjen. Rakk ikke det sist.
Men vil gjerne ha denne gangen om vi rekker :happy:
Fikk det vel faktisk etter fødsel sist, da det hadde gått flere dager uten... :rolleyes:[/QUOTE]
Rakk det heller ikke sist.. Vet ikke om jeg blir å rekke det denne gang heller..
Spesielt mtp det kunne få riene til å ta seg mer opp?? Hvis det går så fort som de mistenker her, så tør jeg ikke ta det sånn.. Da må det nesten bli før jeg tror det er rier gitt [emoji23]

Back
Topp