Klyx

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Noen som har tatt det under fødsel før ? Kan noen fortelle om hvordan det foregår. Tar man det selv eller hjelper de med alt?

Sent from my iPhone using BV Forum

Fikk det på sykehuset , jeg satt selv. Var godt å vite at jeg hadde fått " tømt" meg før fødselen. Lurer på om jeg skal kjøpe en å ha her hjemme og denne gangen. Håper å holde ut litt lenger hjemme før jeg ringer sykehuset. Ble mange timer der sist,men da ringte jeg nesten med engang riene kom igang for viste ikke hva jeg gikk til :-)

Jeg har kjøpt og har klart! Jeg fikk ikke selvom jeg spurte sist ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Miniklyx :) tror det er det de har på sykehuset også :)

Er det sånne microlax eller

Miniklyx tar bare ytterst i tarmen. Må kjøpe ordentlig klyx for å tømme tarmen helt, bruk kvinnekateter så får du klysteret langt inn.

I min førra fødsel på sus satte de den på meg. Eg må innrømma att hør eg skulle føda så sa eg aldrig i livet att eg ville ha det. Men Gud den var till stor hjælp.
De ska eg ha denna gang og. Trodde væl ikkje man måtte køpa selv. Får de væl på sykehuset

Ja er jo forskjell på det klyxene som vanlig klyx som tømmer hele og de micro derfor jeg lurer på hva dere har fått tilbudt og hvordan der foregård ? Har dere fått full dose klyx eller bare tømme ytterst

For sette selv med rier er det lett da ?

Fikk på sykehuset sist og har store planer om å få det der denne gang også. Kan ikke se for meg at jeg orker å styre med det der selv når jeg har rier :p

Den skal vel bare tømme ytterst om jeg ikke tar helt feil. Er jo bare det den kan ligge i veien og gjøre det trangere for bebis å komme ut.

Den skal vel bare tømme ytterst om jeg ikke tar helt feil. Er jo bare det den kan ligge i veien og gjøre det trangere for bebis å komme ut.

Jeg skal ha det og kanskje kjøpe en å ha hjemme som jeg kan ta når jeg begynner å kjenne rier. Hvor lang tid tok det før den virket?

Jeg skal ha det og kanskje kjøpe en å ha hjemme som jeg kan ta når jeg begynner å kjenne rier. Hvor lang tid tok det før den virket?

D går fort.. 3-10 minutter.. Må prøve å holde igjen så lenge du kan..

Jeg har tatt det før begge de forrige fødselene. Det er veldig godt å få tømt tarmen og slippe å tenke på at det kommer noe ut der, men det er også med på gjør riene sterkere hvis man har begynt å få dem. Skal absolutt sette klyx denne gangen også.

Ofte skjer det helt naturlig og da! Hos meg skjedde det hjemme iløpet av de første riene sist. Håper at det gjør det denne gangen og

Back
Topp