Klyster

hehe.. huff, pinlig! [:D]

Åhhh herregud så jævelig...sånne ting hakke jeg tenkt på i det hele tatt...men får helt "noia" av sånt...De får gi meg et klyster men la meg så for guds skyld være i fred på do..hehe

Før første fødsel hørte jeg en del om det rundt klyster...
Ei venninde av meg fortalte også at hun hadde fått klyster,mne der kom nok mer ut alikevel![&:]
Syntes det virka for ekkelt,og ønska ikke å ta det...
Dagen før fødsel,og vannet gikk,var det akkurat som kroppen selv bestemte seg for å tømmes. Var på do utallige ganger.
På sykehuset fikk jeg spørsmål,men takket nei- og det kom ikke noe ut heller![;)]
Med andemann fikk jeg ikke spørsmål om det en gang...

på sykehuset der jeg føda anbefalte de det pga at avføring inne i tarmen kunne forsinke ting og gjøre at det gjorde vondere...fikk det relativt kjapt etter at jeg kom inn dit.

Man kan faktisk kjøpe klyster på apoteke å sette på seg selv hjemme når man kjenner at fødselen er sånn smått i gang.. Det er hvertfall min plan! Jeg klarer knapt å drite bare samboern er hjemme så.. På sykehuset? Neitakk!!

Det vil jeg også..men..jeg synes desverre sånt er utrolig flaut å kjøpe på apoteket.Skulle ønske det var en annen mulighet...

Du kan få låne IDkortet mitt fra hjemmetjenesten.. Da slipper du å stå i kø også[:D][8D]

hehe, se dette ble en nyttig tråd etterhvert[;)] Jeg har også heelt donoia, vedder på at kjæresten min ikke tror jeg går på do i heletatt. hehe. Så dere kan tro det var ille når jeg satt der og tok i helt ukontrollert, sprengt i trynet og kaldsvettet, mens dama dreiv å spankulerte ut og inn. ARRG! Men jo, helt klart myyye bedre enn å drite på seg! Nok gørr i fra før når babyen skal ut.. Så jeg blir nok å ta det denne gangen også ja.. men jeg må si jeg gleder meg til å være voksen og forberedt når jeg skal ha barn.. Sykehus er egentlig ganske skremmende synes jeg[&:]

åhhh ja takk lindaen [:)] huff begynt å få mareritt om dette nå jeg..hehe

åhh herregud som jeg føler med deg misin....Huff..men jeg hadde ikke tenkt over det der jeg..men takket være deg har jeg helt noia nå...hehehehhe

hehem beklager.. det var ikke meningen å gi noen noia[;)] Men bedre å ha tenkt igjennom det på forhånd, enn å måtte ta valget når du er på sykehuset.. eller[&:]

ja er du gal? hehe..huff...jaja får vente til jeg får stor mage med å gå på apoteket å handle[:)]

Jeg kommer til å be om klyster. Vil heller "skite meg helt ut" før fødselen i stedet for å bæsje på meg samtidig som jeg trykker ungen ut! [:D]

Jeg syntes ikke det gjorde spesielt vondt, men det var kaldt og ekkelt. Jeg fikk det kvelden før jeg skulle ta keisersnitt. Det værste syntes jeg var å sitte på den doen. Ting kommer jo ut i en fart. Og jeg satt der å hørte folk pratet på utsiden av døra. Hadde ikke lyst til å gå ut den døra med det første. Men jeg gjør det gjerne igjen.

Back
Topp