Klyster..

Nr 4 i august

Forelsket i forumet
Når man får klyster..så driter man vel noe veldig!!Skal liksom samboer og jordmor sitte å høre på dette??Mitt føderom var jo nemlig sånn at det var en glipe på 3 cm under do døra, og utenfor der satt jo jordmor pluss student og samboeren min!
Rakk aldri ta klyster sist.. derfor jeg lurer.. Kan ikke se for meg at det er en hyggelig opplevelse!

Tror nesten jeg kjøper inn et klyster å har liggende, så kan jeg heller ta det før vi reiser inn til føden!![:D]

hehe, nei jeg og jordmor gikk inn på et bad, der jeg fikk satt klyster, så gikk hun ut og jeg fikk drite i fred[;)]

Jeg var alene på badet og når jeg gikk på do ja .. hehe .. men jordmor og sambo var jo ute i det andre rommet, men det brø jeg meg ikke noe om. Måtte ta klyster siden jeg skulle føde i badekar.

*ler*
Jeg har så panikk for det derre.. [:D]
kan liksom se det for meg, ydmykende ville jeg følt!!
gud bedre.. jeg kjøper garantert klyster!!!!!!!!!!

Men, kan man ta det hjemme??
Smån kom bare 2 timer etter at jeg hadde fått tror jeg det var... assa rett før jeg gikk opp i badekaret..

ja man får da kjøpt på apoteket, men jeg synest det ikke var noe ekkelt...

Man ligger jo til å skræver til gud og hver mann i flere timer, så å få tatt ett klyster var pice of cake...

ORIGINAL: nymams

Man ligger jo til å skræver til gud og hver mann i flere timer, så å få tatt ett klyster var pice of cake...

Blææææ .. isj... det trengte jeg ikke tenke på når jeg fødte i vann sist...for da var jeg jo i vannet... men regner med at alle hemninger legges igjen i døra denne gangen også.
Vil nå heller ha klyster og få tømt tarmen i doskåla om det så er i samme rom som sambo og jordmor. Bedre det enn opp i ansiktet på jordmora under fødsel[:'(]

ORIGINAL: Dragemamma

ORIGINAL: nymams

Blææææ .. isj... det trengte jeg ikke tenke på når jeg fødte i vann sist...for da var jeg jo i vannet... men regner med at alle hemninger legges igjen i døra denne gangen også.
Vil nå heller ha klyster og få tømt tarmen i doskåla om det så er i samme rom som sambo og jordmor. Bedre det enn opp i ansiktet på jordmora under fødsel[:'(]

ja jeg bedde om det sist, hadde ikke så lyst å drite jordmor i ansiktet.....
for man trykker jo akkurat slik når man skal drite....

Jeg trykkte og trykkte, og påstod selv at jeg kom til å drite, men jeg hadde jo fått klyster, så det var jo bare babyen....

fødsel er som å drite ut en vannmelon.....[:D]hehe

men : here we go again....

Jeg snakka faktisk med jordmor om dette idag.. Å hun anbefalte IKKE å ta klyster hjemme.. Dette kan føre til at fødselen går fortere, å som hun sa.. Du vil vel ikke føde i do.. Dette hadde noe med trykkinga du føler etter å ha tatt klyster....(?)

En annen ting er at på sykehuset får man jo en diger pose med sånn klyster væske.. De man kjøper selv er jo bitte små... så det er jo uansett ikke det samme... :-)
Å jeg lover deg, midt i det smertekaoset du er i når du holdet på å føde så tror jeg at doproblemene dine blekner..  :-)Du kommer nok til å drite i det... bokstavelig talt... [:D]

Lykke til.

Ja jeg har hørt at det kan framskynde noe.. men jeg vet at ved sist fødsel, så "forsvant" jeg aldri inn i denne fødeverdenen, registrerte alt og synes ikke jeg hadde så forferdelig vondt, var sånn sett utrolig heldig!
men derfor vurderer jeg sterkt et klyster hjemme.. skal høre med jordmor neste gang!

tåpelig bekymring, men den er der!Du skal se kroppen ordner det opp for meg før jeg rekker sette det!!
[:)]

ORIGINAL: lillemannognestemann

Når man får klyster..så driter man vel noe veldig!!Skal liksom samboer og jordmor sitte å høre på dette??Mitt føderom var jo nemlig sånn at det var en glipe på 3 cm under do døra, og utenfor der satt jo jordmor pluss student og samboeren min!
Rakk aldri ta klyster sist.. derfor jeg lurer.. Kan ikke se for meg at det er en hyggelig opplevelse!

Tror nesten jeg kjøper inn et klyster å har liggende, så kan jeg heller ta det før vi reiser inn til føden!![:D]

Sånn e d der eg skal føde også..åpning oppenfor og nedenfor do døra..eg sender sambo på gangen eg når eg ska få d der! Har aldri sluppet en prump til han engang! Ikke faen om han skal få høre meg drite! I hans øyne gjør ikke eg slikt, og eg vil aldri vedkjenne meg d heller! Allerhelst vil eg sende JM på gangen også, men d fikk eg ikkje[:'(] Så eg satse på å ta med meg en liten radio å høre på..

JM mener hemningene mine for dette forsvinner pga smerter og d at eg skrever for alle, men eg vill heller skreve for en haug med folk, både menn og kvinner enn å drite forran de..D e jo en legeundersøkelse som blir gjort når vi skrever, d e jobben deres å se slikt, men å høre oss drite e lksom ikke helt derfor de tok utdanningen, og ikke naturlig for meg i d hele tatt!

Så til oss som trenger privatliv: Ta med en radio og skru opp! viss d e vask der så sitt på springen også, og send sambo på gangen..han klarer å stå der litt..tror liksom ikkje han vil gå glipp av så mye mens vi e på do..[8D]

ORIGINAL: vidunderet

ORIGINAL: lillemannognestemann

Sånn e d der eg skal føde også..åpning oppenfor og nedenfor do døra..eg sender sambo på gangen eg når eg ska få d der! Har aldri sluppet en prump til han engang! Ikke faen om han skal få høre meg drite! I hans øyne gjør ikke eg slikt, og eg vil aldri vedkjenne meg d heller! Allerhelst vil eg sende JM på gangen også, men d fikk eg ikkje[:'(] Så eg satse på å ta med meg en liten radio å høre på..

JM mener hemningene mine for dette forsvinner pga smerter og d at eg skrever for alle, men eg vill heller skreve for en haug med folk, både menn og kvinner enn å drite forran de..D e jo en legeundersøkelse som blir gjort når vi skrever, d e jobben deres å se slikt, men å høre oss drite e lksom ikke helt derfor de tok utdanningen, og ikke naturlig for meg i d hele tatt!

Så til oss som trenger privatliv: Ta med en radio og skru opp! viss d e vask der så sitt på springen også, og send sambo på gangen..han klarer å stå der litt..tror liksom ikkje han vil gå glipp av så mye mens vi e på do..[8D]

Hihihi, herlig skrevet!

Back
Topp