Klyster?

OktoberLykkerus

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Noen som har erfaringer? Tok dere dette forrige fødsel eller har dere planer om det denne gangen? Hvis man kjøper selv, skal man ligge å ta det, vente 15-20 min/så lenge man klarer også fly på do? :D

Ble mye på en gang :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Fikk på sjukehuset! Måtte vente ei stund før eg kunne gå på do! Hugsar ikkje Ko lenge! Fikk ikkje tilbudet med nr 1, kjem til å spør etter det om eg ikkje får tilbudet ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tok det sist på sykehuset, og kommer til å be om det nå også:) Husker ikke hvor lenge jeg holdt, men var så lenge jeg klarte ifht rier osv.

Ja, kjøper du selv så ligg på venstre side mens du setter den. Skal ligge en stund for best effekt, holde så lenge du klarer. - Gjorde det under forrige fødsel, og det var mannen som måtte sette den. Herregud, stakkars mann! Haha Alle intimgrenser forsvinner totalt under en fødsel altså...:/
At vi ikke driter oss helt ut under fødsel, bokstavlig talt, er en ting, men følte rett og slett en lettelse etter på. Det er liksom nok at en 3,5kg baby prøver å presse seg ut om ikke andre ting skal ta opp plass og! :O

Kommer nok til å kjøpe selv denne gangen og, og se om det er behov. Evt ta det på føden. Mulig mannen setter pris på at jeg gjør det siste ;)

Jordmor anbefalte at jeg tok det, og satte den også på meg på sykehuset.
Full blære og full endetarm kan faktisk gjøre at fødselen blir litt langdryg.
Kommer til å gjøre det denne gangen også.

Rakk ikke sist, spørs om j rekker denne gangen og :p

Jeg spurte etter det sist. Sa spurte hun når jeg sist var på do og siden det var samme dag så sa hun at det ikke hadde noen betydning. Brukte det altså ikke og det funka fint :)

Ble ikke tilbudt det under mine to fødsler, men gikk fint for det :) Ingen avføring underveis ;)

Her glemte de å gi meg klyster ved forrige fødsel. Så her kom det med tilbehør under pressriene

Var ikke tema forrige fødsel, men det gikk helt fint det, kom ikke noe annet enn baby ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hos meg burde de ha gitt klyster, grunnet igangsettelse. 8 stk modningspiller og så tok de vannet. Riene kom med en gang etter det.

Vet dere... Jeg aner virkelig ikke om jeg bajset forrige gang jeg altså... Var ikke i mine tanker er gang om jeg gjorde det el ikke :p

Har fått det på sykehuset ved de begge mine fødsler og jeg ønsker også å få det denne gangen om mulig.

Har ikke fått tilbud og har ikke trengt heller.
Alle intimgrenser forsvinner før, under og etter fødsel...

Jeg fikk klyster, og det fikk skikkelig fart på riene her.. Jeg lå på tremannsrom (!) på føden da jeg fikk det, og vi delte et toalett. Det var helt forferdelig. Likevel var det godt å slippe å tenke på eventuell bajs under resten av fødselen.

Fikk på sjukehuset! Måtte vente ei stund før eg kunne gå på do! Hugsar ikkje Ko lenge! Fikk ikkje tilbudet med nr 1, kjem til å spør etter det om eg ikkje får tilbudet ;)

samma her.. fikk ikke tilbud om det med førstemann men fikk det med andremann å kommer også til å be om å få det denne gangen om jeg ikke får tilbud om det :)

Samme her :)

Back
Topp