Kommer dere til å takke ja/be om klyster? Er usikker på det jeg.
Hvor/hvordan settes kateter?
Alt man lurer på.
Hvor/hvordan settes kateter?
Alt man lurer på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke farlig, bare ikke særlig delikat. Selv om jordmødrene er vant med det, så er det ganske flaut. Og så skal jo kjæresten min være med, og jeg vil jo helst slippe å bæsje med han tilstede!jeg er ikke redd for at det kommer avføring, jeg leste også at jordmødrene er godt vant med det. Så lenge det ikke er dumt for babyen eller noe. Hva er årsakene egentlig til å sette det?
Virker jo praktisk å gjøre det hjemme, men hvor lang tid tar det før det virker? Tenk hvis jeg tar det, og så må vi plutselig kjøre til sykehuset? Det er jo ikke så kult.Ordner selv før jeg reiser hjemmeframiniklyx
![]()
jeg er ikke redd for at det kommer avføring, jeg leste også at jordmødrene er godt vant med det. Så lenge det ikke er dumt for babyen eller noe. Hva er årsakene egentlig til å sette det?
Virker jo praktisk å gjøre det hjemme, men hvor lang tid tar det før det virker? Tenk hvis jeg tar det, og så må vi plutselig kjøre til sykehuset? Det er jo ikke så kult.