Kluter

Banana

Glad i forumet
Hva slags kluter skal dere kjøpe til den lille? Er de såkalte "gasklutene" de beste og hvor kjøper man dem?[8|]

jeg har kjøpt myke bomullskluter til vasking, de får du kjøpt på sparkjøp. De er kvite med rosa, blå eller gul søm rundt, de er kjempegode. Ellers så har jeg hamstret gaskluter til "gulpekluter"...=)) Men åder deg til å gå på sparkjøp eller Jysk før du går på eventuelle babybutikker, for de er som regel billigere[:D]

Jeg og kjøpte de på sparkjøp.. De er jo helt ypperlige!
[:)]

får kjøpt "gulpekluter" på jysk 12pakning for 99kr [:D]
de er kjeme greie og stooore [:D] du kan få dem i blå hvit eller rosa[;)]
hadde dem forje gang oxo de er utrolig greie [:)]

Jeg kjøpte stoff på en sånn stoff-butikk.. Fikk to forskjellige, en som var til gulping og en til vasking. Så har ei
venninne sydd om alt til passe store gulpe- og vaskekluter[:D]

ORIGINAL: Tonjeoglillegutt

Jeg kjøpte stoff på en sånn stoff-butikk.. Fikk to forskjellige, en som var til gulping og en til vasking. Så har ei

Heldiggrisen! Skulle ønske mine venninner sydde[8D]

Vi kjøpte 2 pakker på Sparkjøp.. var 6stk i hver pakke..
Så nå har vi 12..
noen som vet om det er lurt å ha flere?

ORIGINAL: Novemberbaby*09

ORIGINAL: Tonjeoglillegutt

Heldiggrisen! Skulle ønske mine venninner sydde[8D]

Hun tilbød seg å gjøre det FØR jeg kjøpte stoffet [:D] Jeg har ikke symasking og NULL peil på sying, så det passet
meg ypperlig [;)]

ORIGINAL: Drømmeren

Vi kjøpte 2 pakker på Sparkjøp.. var 6stk i hver pakke..
Så nå har vi 12..
noen som vet om det er lurt å ha flere?

det kommer helt ann på om man får en gulpe unge, så det er jo bare kjøpe fler eventuellt etter bebisen har kommet
da finner du ut om du trenger flere[;)]
men syns 12 hørtes greit ut jeg [:)]

Har en hel hau fra sist..kjøpte noen på princess og noe på spar kjøp[:D]
gaskluter brukte vi bare som gulpekluter[:)]

kjøpte en haug med blå gasskluter på jysk tilbud 5kr for 6pk[:D] skal sy dem om, har også bestilt de myke vaskekultene på sparkjøp.. 2 pk.. foreløpig[;)]

ane rikke hva jeg skal kjøpe foreløpig

sist hadde vi kjøpt 6 vaskekluter og 6 gulpekluter - det måtte dobbelt opp med vaskekluter og tre ganger så mange gulpekluter da vi fikk en liten gulpe baby som ikke sluttet med gulpingen før vi var nesten helt over på fast føde...[;)]

Back
Topp