kluter

schnuppa

Forumet er livet
Vet at mange av dere har fått handlet inn det meste, men hvor har det kjøpt kluter? anbefalinger?

Thanks sweet girls.. [;)]

Jeg har kjøpt noen på Rudo på strømmen (hadde i alle varianter ), og svigermor kjøpt noen på Hansen og Dysvik (forøvrig salg der..)
Babyshop har også.. det er ganske likt rundt omkring..
Shop til you drop[;)]

Bare til info - jeg kjøpte supersøte rosa gaskluter på Babyshop i Lillestrøm. La oss bare si at de ikke var så veldig rosa lenger etter vask! (Hm, håper jeg ikke avslører dårlige husmorgener her nå?? [8|])

[:)]

Takk damer, da vet jeg det..
Blir masse shopping på meg  fremover.. Jippi.. [:)]

Handla kluter på princess.. sånn gaskluter med stiplet kanter med forskjellige farger.. tenkte jeg skulle ha en farge til ansikt og overkropp og en farge nedentil...

Har kjøpt både vaskekluter og gulpekluter/gazkluter på SparKjøp - veldig billig!

Jeg har jo det meste fra før. Men kan anbefale å kjøpe engangs-papirkluter som kan brukes når man er borte. Man bare vrir dem opp i vann, så er det en engangsklut som man kan kaste.
I Sverige får man kjøpt pakker med 200 stk som er svanemerka.
Ellers har jeg klipt opp gamle håndklær og sydd kluter, da er i hvert fall alle giftstoffer vaska bort for lengst[;)]

På Princess koster det 15,- kr nå for 5 stk. De har pakker med jentefarger og guttefarger! 3 stk gasskluter koster 10,- kr. BILLIG!

Jeg har kjøpt kluter på Princess- 3-pkn til 15,-.

Mener du Gulpekluter?????
Jeg kjøpte på KID... Det var sånne gasskluter...
For 3 stykker kostet det 20 Kroner.... [:D]

på prinsess har di en pakke me 5 kluter for 15 kr...
synes di klutan e helt grei!

Back
Topp