Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Moira
Jeg kjøper de engangs klutene til libero jeg. De blir som vanlig vaskekluter når du har vann på dem[;)] Liker ikke å bruke våtservietter på dem når de er såpass små.
Like greit å bruke sånne engangs kluter, så slipper man å vaske så sinnsykt masse gaskluter hele tiden[;)]
ORIGINAL: sjanetta
bruker nesten bare våtservietter uten parfyme med tilsatt aloe vera. ingen antydning til sårhet. bruker vaske kluter av og til, og er nøye med å smøre med en natursalve for følsom hud tilsatt sink [:)]
ORIGINAL: 1Hege
Blir de sår av våtservietter uten parfyme da?
bruker nesten bare våtservietter uten parfyme med tilsatt aloe vera. ingen antydning til sårhet. bruker vaske kluter av og til, og er nøye med å smøre med en natursalve for følsom hud tilsatt sink [:)]
Jeg kjøper de engangs klutene til libero jeg. De blir som vanlig vaskekluter når du har vann på dem[;)] Liker ikke å bruke våtservietter på dem når de er såpass små.
Like greit å bruke sånne engangs kluter, så slipper man å vaske så sinnsykt masse gaskluter hele tiden[;)]
ORIGINAL: ¤fersken¤
Kan du navngi disse produktene dine? [:D]
Jeg smører ALDRI ungene om de ikke er blitt såre allerede... Det er faktisk noe av det dummeste en gjør[:-]
Da blir nemlig huden deres vant til å smøres, og da herder den ikke noe i det hele tatt, og det skal ikke noe til før de blir sår.
Det som er lurt er som sagt å smøre når de viser anntydning til å bli såre eller røde, men IKKE ved hvert skift eller flere ganger om dagen.
Kan telle på en hånd alle de gangene jeg har smørt salve i rumpa på mine unger[;)]
Selv om de våtserviettene er uten parfyme og alt mulig, så er det ikke like bra som vann og klut, mener JEG da, men har brukt våtservietter på de to eldste, og de har det da bare fint[:D][:D]
De har også noen sånne engangskluter på ICA her. De er nesten bedre (mykere) enn libero sine, som jeg også kjøper på vanlig matvare butikk. Rema har, og samme har ICA ++