Klumpfotbilder-lættis!

FirstTime

Elsker forumet
Ikke att det er så sabla godt men jeg måtte jo virkelig le når sambo tok disse bildene og jeg fikk se hvor mye ødem jeg har nå! Syyykt

Ok, jeg skal aldri klage over vann i kroppen mer!!
Det der er det værste jeg har sett[&:]
Stakkars deg Irene!

å shit! syns de ser værre ut enn i går.....? takk for i går forresten[:)][:)] see you snart igjen[:D]

uff da, det så ikke særlig godt ut.. [&:]
[&:]

Ser nok værre ut enn det er vondt. Litt sånn følelse som man får når man her klemt en finger og det dunker etterpå følelse... og så disser det inni der når jeg går..det er litt merkelig...gelebein..hihi

Tonje: Takk for i går ja! Vi rula beachen vi...hihi...var nok noen som glodde på de to kulene som gikk der..hihi....føttene er betraktelig mer hovne idag ja....havna på senteret idag (CCVest) idag...DUMME MEG!
Ble det god pizza på dere da? var litt misunnelig da jeg dro hjem til tomt hus...[X(]

ORIGINAL: Monicus

Ok, jeg skal aldri klage over vann i kroppen mer!!
Det der er det værste jeg har sett[&:]
Stakkars deg Irene!

Signerer denne...

Er jo som å se beina mine dette her jo..
Sitter med de i kaldt vann her jeg, for det lindrer litt syntes jeg...

Stakkars deg!!!
Har hovne føtter jeg også, men dine er jo fryktlig hovne.[&:]

ooæææ.... stakkar! ditta såg ikkje noke godt ut... e no opphova ej oxo , men ikkje so gale...!!![8|]

Skal ikke klage mer!

uff...ja de beina der er jeg glad ikke er mine for å si det sånn.... du får prøve å ha de i litt kjølig vann... det blei pizza på oss ja[:)] å den var goooood var godt å slippe å lage mat....[;)] kjedelig med tomt hus, men desto koseligere når mannen din kommer hjem da[:)]

Back
Topp