Klump som stikker ut når jeg ligger

Hoppestokk

Elsker forumet
Himmelbarn
Februarbarna 2020
Februarlykke 2022❄️
De siste to-tre ukene har jeg lagt merke til at det er en stor klump som stikker opp av magen når jeg ligger på ryggen og feks gjør bekkenøvelser. Er det noen som vet hva denne klumpen er? Tenker jo at det må være babyen, men synes det er rart at den alltid ligger i samme posisjon siden kulen alltid er lik :p

Prøvde å ta et bilde, men det ble ikke like supertydelig som jeg håpet, men dere skjønner kanskje hva jeg mener allikevel? :) Det er den klumpen som stikker litt ut over navlen!
_20160422_153202.JPG
 
Sånn har jeg aldri sett før.. er det lenge til du skal på kontroll hos lege eller jordmor? Jeg ville hørt med en av de.
 
Brokk? Jeg har en liten navlebrokk som stikker ut på samme måte.
 
Kommer den kun hvis du 'strammer' magemusklene litt? Eller hele veien.. Tenker det kan se litt ut som delte magemuskler.
 
Jeg har det samme.

Spurte jordmor om det var et brokk, men hun sa det var magemusklene:-)

Slo meg til ro med den forklaringen:-)
 
Sånn har jeg aldri sett før.. er det lenge til du skal på kontroll hos lege eller jordmor? Jeg ville hørt med en av de.

Skal til lege den 2. mai, så kan høre med han da. Regner med at det ikke er noe farlig :)
 
Kommer den kun hvis du 'strammer' magemusklene litt? Eller hele veien.. Tenker det kan se litt ut som delte magemuskler.

Den kommer bare hvis jeg strammer ja, hvis jeg ligger på gulvet og liksom presser navlen mot gulvet. Kanskje det er delte magemuskler ja, det gir jo faktisk mening! :)
 
Jeg har det samme.

Spurte jordmor om det var et brokk, men hun sa det var magemusklene:)

Slo meg til ro med den forklaringen:)

Da slår jeg meg også til ro med det :P har ikke vært så veldig bekymra, bare lurt veldig på hva det er for no rart :D
 
Den kommer bare hvis jeg strammer ja, hvis jeg ligger på gulvet og liksom presser navlen mot gulvet. Kanskje det er delte magemuskler ja, det gir jo faktisk mening! :)
Om du kjenner med fingrene når du slapper helt av så kan du sikkert kjenne noe som ligner et mellomrom /hult område.. Det er ganske vanlig når en er gravid, merker litt antydning til delte muskler her også:-)
 
Da slår jeg meg også til ro med det :P har ikke vært så veldig bekymra, bare lurt veldig på hva det er for no rart :D

Hadde akkurat det samme når jeg fikk forrige mann - det forsvant sammen med gigamagen:-)
Aldri hatt vondt der og magemusklene fant sammen igjen i rekordfart:-)
 
Den kommer bare hvis jeg strammer ja, hvis jeg ligger på gulvet og liksom presser navlen mot gulvet. Kanskje det er delte magemuskler ja, det gir jo faktisk mening! :)
Magemuskler helt sikkert. Jeg har det samme od det ser veldig rart ut :D Håper det forsvinner etter fødselen.
 
Magemuskler helt sikkert. Jeg har det samme od det ser veldig rart ut :D Håper det forsvinner etter fødselen.

Jeg også, håper at magen ser sånn ca. ut som den pleier noen måneder etter fødsel, til tross for denne delingen og bulingen :)
 
Jeg har det samme, men den beveger seg.. Her er det en eller annen kroppsdel til en av bebisene. Akkurat samme sted som din i 2 dager nå. Men klumpen min har liv hahah
 
Jeg har det samme, men den beveger seg.. Her er det en eller annen kroppsdel til en av bebisene. Akkurat samme sted som din i 2 dager nå. Men klumpen min har liv hahah

Haha :D Min kjennes veldig livløs ut! Ligger din på samme sted hver gang du kjenner etter?
 
Det kommer spesielt etter de gangene jeg strammer magen mye når jeg reiser meg opp og ned osv. Som for en time siden dukka den opp igjen og den beveger seg og..
 
Back
Topp