Klump i munnen

Klarforbaby

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
*Aprilbaby 2018*
Fikk en klump i munnen for 3 uker siden.. På innsiden av leppa.. var en sånn liten blank klump som det ser ut som det bare er vann inni..
Har hatts like 100 ganger før, så tenkte bare at den forsvinner vel like fort som de andre jeg har hatt. Men neida.. den er her forsatt - 3 uker senere.. Skjeeer?

Den driver å varierer i størrelse hele tiden.. Blir så stor at jeg kommer borte den med tennene hele tiden, og så liten at jeg nesten ikke merker den - men den er der. Så blir den plutselig stor igjen.. Den varierer også mellom å være hvit og hard, eller blank og fyllt med væske..

What to dooo? Syns det er litt creepy..

ORIGINAL: linnemor85

kan ikke svare på hva det er, men tror ikke du skal bekymre deg[:)]
har også hatt sånne mange ganger, de forsvinner sikkert etterhvert!
litt vondt det der, isj![8|]

Håper det! :) Den gjør faktisk ikke vondt i det hele tatt.. Er ikke et sår, men bare en klump..

Har og hatt sånn, men bare EN gang heldigvis.
men til gjengjeld, hadde jeg den LENGE.
Men plutselig forsvant den.

Var hos tannlegen og jeg, men han sa bare at den kunne ikke han gjøre noe med, så den ble bare værende.. Hehe
Var jo ikke vond..

Hahaha - jeg trodde det var feil bruk av "klump i halsen"-uttrykket før jeg gikk inn på tråden!

(Fisk i mosen og stram i fisken og de greiene der...[:)])

Jeg har hatt noen sånne kuler, håper du blir kvitt de!

ORIGINAL: mortilA

Hahaha - jeg trodde det var feil bruk av "klump i halsen"-uttrykket før jeg gikk inn på tråden!

(Fisk i mosen og stram i fisken og de greiene der...[:)])

Jeg har hatt noen sånne kuler, håper du blir kvitt de!

Haha[8D]

Venninna mi er plaget med dette... Hun fikk (etter det hun fortalte på tlf i går kveld) beskjed om dette kunne være ansamelse av bakterier. Og dette oppstod fordi ennten slimhinnene var tynne eller for at man fikk sår som bakteriene klarte å komme seg i... Og et tips fra tannlege er at man skulle skylle munnen med munnskyll etter hvert måltid eller bare drikke mye vann...

Håper du blir kvitt det snart, ikke kjekt å ha vondt. OG hvertfall ikke i munnen!!!

Ha vademekum rett på, så går den bort[:)]

Back
Topp