Klump i magen

Bondefruen

Forelsket i forumet
Jeg kjenner at det er noe der inne. Har en slags klump nede i livmoren:) Var det som var grunnen til at jeg tok en test:)

Flere som kjenner seg igjen på det?

Jeg kjenner livmoren godt helt nederst på magen, trodde det var alt for tidlig (er bare 6+1) men jeg kjenner jo kroppen min godt å har vært gjennom et svangerskap før så det er ingen tvil om at det er den jeg kjenner XD

Har hørt at hvis det er fler så kan man kjenne livmora tidlig, men det har vel litt å si om man har vært gravid før også,.. Jeg vet ikke om jeg kan kjenne min, tør liksom ikke å klemme så mye...:P

Hehe får se da om det skjuler seg fler der inne XD ... Trenger ikke klemme noe som helst. Stryker bare m fingrene helt nederst på magen å der er det en tydelig liten rund klump. Men jeg er veldig tynn, er liksom ikke noe annet der, kanskje derfor. Å... Kjenner den bare når jeg ligger på ryggen ;-)

Hehe får se da om det skjuler seg fler der inne XD ... Trenger ikke klemme noe som helst. Stryker bare m fingrene helt nederst på magen å der er det en tydelig liten rund klump. Men jeg er veldig tynn, er liksom ikke noe annet der, kanskje derfor. Å... Kjenner den bare når jeg ligger på ryggen ;-)
Jeg har litt ekstra dessverre jeg, så kan være derfor her:P

Jeg har ikke noe ekstra, så jeg håper på tidlig UL for å se om jeg føler rett (2 små).. Jeg er kun 4+6 å vi har mye tvillinger i familien. Mamma fikk jo tvillinger å hun sier det er mye som høres ut som henne for mange år tilbake. Spent!!

Her er det to par eneggede på min side og to par toeggede på sambo sin side... Så tviler på at vi får tvillinger

Last edited:
Back
Topp