Klump i halsen?

Lilutta

Gift med forumet
Oktoberlykke2020❤
Hei dere.
Jeg har de siste dagene slitt med en følelse av at jeg har en klump i halsen. Akkurat som det sitter fast noe helt nederst i spiserøret. Fryktelig ekkelt. Og når jeg kaster opp er det nesten som at det «stopper» litt opp ved den klumpen og sliter med å passere den på vei opp :eek: Hvorfor i all verden er det sånn? Hva kan det komme av? Andre som har opplevd det?

Jeg opplevde det mandag og tirsdag uka her, men da var jeg samtidig ganske stressa så det kan være derfor. Hjalp å spise litt, men temmelig ekkelt! Skal sies at jeg også er forkjøla da.

Jeg opplevde det mandag og tirsdag uka her, men da var jeg samtidig ganske stressa så det kan være derfor. Hjalp å spise litt, men temmelig ekkelt! Skal sies at jeg også er forkjøla da.

Takk for svar! Håper det gir seg her også etterhvert, for det er veldig ekkelt. Føles litt som sure oppstøt, bare uten sure oppstøt :wacky: Muligens begynnende halsbrann? Slet mye med det i første svangerskap, men ikke merket noe hittil denne gangen. Får vel bare vente å se.

Har også hatt det sånn noen kvelser når jeg har lagt meg. Men jeg er også forkjølet og har tenkt det er derfor..

Sniker.
Jeg hadde akkurat det samme når jeg var gravid. Merkelig og ubehagelig. Husker ikke helt når det gikk over, men det gjorde det altså :joyful:

Back
Topp