klump i halsen

Turbo10na

Flørter med forumet
Novemberlykke 2018
flere her som har følelsen av at mandlene er opphovnet eller at man har klump i halsen? Har hatt det nå i snart to uker og begynner bli litt småsprø! Av og til føles det nesten som at det ligger et lokk over svelget mitt slik at jeg ikke får puste, andre ganger igjen veksler det mellom å føles tørt ut og fullt av slim. Det er ikke det, bare følelsen... står flere ganger Pr dag og brekker meg pga denne «klumpen» noen som har tips til å bli kvitt det? (Eneste gangene den er «borte» er når jeg spiser noe,) :wacky:

Skal dit men bare håpet noen hadde noen lignende opplevelser og kunne gi tips :)

Har følelse av "luftboble" eller slim i halsen. Eller en slags klump. Av og til er følelsen "varm". Brekker meg pg spyr mye. Er det samme kansje? Husker jeg slet med det sist også, og brakk meg mye pga det.

Skal dit men bare håpet noen hadde noen lignende opplevelser og kunne gi tips :)

Jeg ble skikkelig forkjølet og tett i ører, nese,hals og bihuler ca tre dager eþter positiv test.. og var potte tett i to uker.. vært på jobb nå i 1.5 uke og er fortsatt litt tett.. og har den samme "kulen" du forteller om.. aner ikke hva det er.. men har liksom tenkt at det henger sammen med at jeg var syk :p

Back
Topp