Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lois Lane
Sist jeg hadde klubb, serverte jeg tacosuppe. Veldig godt, og veldig enkelt.
Ellers har jeg servert/fått servert.
- pizza
- lasagne
- nachos
- fylt loff
- rundsttykker med pålegg
- kyllingsalat
- kylling i pita
kommer ikke på mer i farten
ORIGINAL: fruktbar
- pizza
- lasagne
- nachos
- fylt loff
- kyllingsalat
- kylling i pita
Fortell! Oppskrift??
- pizza
- lasagne
- nachos
- fylt loff
- kyllingsalat
- kylling i pita
Fortell! Oppskrift??
Jeg aner ikke. Fikk det servert... Hun fortalte hvordan hun hadde lagt det, men jeg tror ikke jeg husker alt. Hun hadde i alle fall delt loffen, men ikke skåret helt av. Altså, at alle skivene hang sammen nederst. HERREGUD, så flink jeg er til å forklare!!!!!!!!!! Har skrevet den setningen om og om igjen, men det blir bare rart. Håper du forstår. Hun skar brødet i skiver, men ikke helt av. Nå må jeg gi meg[&:]
I alle fall, så hadde hun en slags saus som hun smørte alle skivene med, ost opp på, og så gratinerte hun det. (tror jeg). Sausen smakte som en ostesaus eller noe. Var utrolig godt i alle fall. Fikk det servert med en frisk salat.
Så litt ut som dette, bare at sausen fløt litt utover, siden den ble gratinert
http://1.bp.blogspot.com/_vupLwp3FATY/S_Upw7oqJBI/AAAAAAAAA48/9u5kD7jm-yI/s1600/CIMG0488.JPG
- pizza
- lasagne
- nachos
- fylt loff
- kyllingsalat
- kylling i pita
Fortell! Oppskrift??
Jeg aner ikke. Fikk det servert... Hun fortalte hvordan hun hadde lagt det, men jeg tror ikke jeg husker alt. Hun hadde i alle fall delt loffen, men ikke skåret helt av. Altså, at alle skivene hang sammen nederst. HERREGUD, så flink jeg er til å forklare!!!!!!!!!! Har skrevet den setningen om og om igjen, men det blir bare rart. Håper du forstår. Hun skar brødet i skiver, men ikke helt av. Nå må jeg gi meg[&:]
I alle fall, så hadde hun en slags saus som hun smørte alle skivene med, ost opp på, og så gratinerte hun det. (tror jeg). Sausen smakte som en ostesaus eller noe. Var utrolig godt i alle fall. Fikk det servert med en frisk salat.
Så litt ut som dette, bare at sausen fløt litt utover, siden den ble gratinert
http://1.bp.blogspot.com/_vupLwp3FATY/S_Upw7oqJBI/AAAAAAAAA48/9u5kD7jm-yI/s1600/CIMG0488.JPG
Herlig klønete forklart.. Jeg skjønte det første gangen... hehe..