Klovnedrakten

twinanne

Forumet er livet
Nå er den nesten ferdig, vurderer følgende:

synes dere jeg skal ha en dusk til på drakten slik at det blr 3 eller holder det med 2? Ellers tenker jeg at jeg flytter dusken på hatten litt lenger nedover i på luen, et par hakk, hva mener dere?

Ellers har jeg gule knapper bak på ryggen.

Så utrolig fin den var. [:)][:)][:)]
Tror jeg ville tatt 3 dusker.

Den var utrulig herlig[:D][:D]

Synest den er fin som den er eg[;)]

Hælle dussan kor søt den var....
Tror 3 dusker hadde vært stilig da[:D]

Stilig drakt!

Jeg ville ikke hatt tre dusker på. Da vil den siste dusken komme alt for langt ned på dressen. Duskene skal jo være på brystet og ikke langt nede på magen mot bleia [;)]

ååå så søt den var[:)][:)][:)]

åååååå.....sååå flink du er vennen[:)][:)] den var jo bare sååå søt dah[;)]
jeg ville hatt 3 dusker og hatt dusken i lua der den er[;)]
Hvordan går det med deg???
Savner deg her inne vøtt...[:)][:)]

Takk skal dere ha jenter, da har jeg funnet hva jeg skal gjøre,
babyT var ganske fornuftig også, og en klovnedrakt har vel 3 knapper.

Så det betyr at jeg flytter duskene på drakta litt slik at det blir 3 stk men nærmere værandre.
På luen så sydde jeg dusken fast litt nedover, så da blir klonedrakten helt ferdig i helgen.

Cizza03, koslig å høre at du savner meg , men er jo innom her også innimellom, litt opp og ned hvor mye jeg orker å skrive. Men jeg glemmer ikke dere jentene her inne, følger med bak i kulissene også[;)]
Formen er litt opp og ned, noen dager veldig sliten pga migrene m.m. og andre dager i litt bedre form, er fortsatt 70% sykemeldt ut november, usikker på hvordan det blir i desember om jeg orker å jobbe eller ikke. Kan få 100% sykemelding nå dersom jeg har lyst, men jeg tror jeg har godt av å være litt på jobb også, kan komme å gå som det passer formen min.
Du for ha lykke til med forsøket ditt, håper det klaffer denne gangen.

Back
Topp