Klorvann?

_nette86

venter en liten juleskatt
Høsthjerter 2017
Jeg lurte på om det er trygt å bade i klorvann? har hørt at det er en veldi bra måte å trene på for gravide. Men er det fortsatt trygt i utlandet? å bade i klorbassenger der? og går det bra å bade i saltvann?

det trenger du ikke bekymre deg for...
bare å bade i vei... de har jo til og med vanngymnastikk for gravide i enkelte svømmehaller...

Jeg skal på feire nå og menge meg i saltvann og klorvann. Ser på det som svært ufarlig. Så lenge vannet er salt eller klora så dør bakteriene.

Derimot skal man være forsiktig med ferskvann, ala badestamper og uklora boblebad der flere personer bader i samme vanner. Er det ikke noe som tar livet av bakteriene kan det være farlig for gravide (og igrunn ikke gravide og).

åhhhh hvor skal dere på ferie?

Vi skal til Karibien på cruise :)

Håper bare ikke kvalmen gruser hele ferien [:'(]

[8|][8|][8|][8|][8|][8|][8|][8|][8|][8|][8|][8|][8|]
Jeg har SVÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆR koffert,hehe[X(]

hihi! [:D]

Jeg har og med SVÆÆÆR koffert, men rart med det den er alt full... Har måtte begynne å plukke ut litt... så der blir plass til litt shopping på hjemreisen [;)]

Flott [:D] vi skal en uke til tyrkia om 3 uker, nå gleder jeg meg masse til å hoppe i bassenget og bare slappe av [;)]

På SLUTTEN av sv.skapet skal man være forsiktig med å bade i klorvann, det er fordi slimproppen kan ha gått og da har man lettere for å få infeksjoner. Men det er ikke noe å tenke på foreløpig! [:D]

ORIGINAL: Wibe^

På SLUTTEN av sv.skapet skal man være forsiktig med å bade i klorvann, det er fordi slimproppen kan ha gått og da har man lettere for å få infeksjoner. Men det er ikke noe å tenke på foreløpig! [:D]

Dete fikk jeg også beskjed om av jordmor ved siste svangerskap. Helt trygt å bade i lkor og saltvann fram til slimproppen har løsnet :) Livmoren er "tett" så lenge den er der :)

Back
Topp