Kloring..

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
Etter at lille JRjr oppdaga hendene sine for alvor har han holdt på å KLORE på alt.. og da mener jeg ALT
- han klorer på gulvet/lekematta, seg selv på låret - på låret/armen/magen/ansiktet på dem han sitter på fanget til..  på lekene sine, på smokkene, på kluter.. u name it!!

Mamma'n min sier han ser ut som en skredder som skal sjekke stoffkvaliteten [8D]
(ja, hun vet vel hva hun snakker om da, hun som er skredder selv)..

Det jeg lurer på er HVORFOR??[8|]

er det hans måte å  "kjenne på ting" på?

kan jo legge til at mamma sier hun ikke husker at noe av oss (fem søsken) drev på sånn[8|]..

Hehe, sånn er Mathias også! Det han liker best er å klore meg INNI munnen... Så tannkjøttet mitt ligger dårlig an... [:-]  Han er full i kloremerker! Folk må jo tro det verste om meg, hehe!
Han har fått ny lekematte, og den blir klort masse på... Den er selvfølgelig veldig god å spise på også, da!

ORIGINAL: Anutten

Hehe, sånn er Mathias også! Det han liker best er å klore meg INNI munnen... Så tannkjøttet mitt ligger dårlig an... [:-]  Han er full i kloremerker! Folk må jo tro det verste om meg, hehe!
Han har fått ny lekematte, og den blir klort masse på... Den er selvfølgelig veldig god å spise på også, da!

så fin sønn du har!![:D][:D]

[:)] Tusen takk! [:)] Det har du også!! Det er et kjempestilig bilde du har av gutten din! Sjarmøren! [;)]

takktakk - og forresten - velkommen til oss!![:D][:D][:D]
Har ikke sett deg her før[;)]

De gangene helsesøstra har sett Stine Louise på gulvet har hu kommeter vær gang at det er så bra når hu klorer på matt.
Så jeg tror det er noe de skal ja [;)]

godt å høre at han ikke er alene om det..[:)]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

takktakk - og forresten - velkommen til oss!![:D][:D][:D]
Har ikke sett deg her før[;)]

Takk for det! Er ikke helt varm i trøyen ennå, men litt lunken kanskje? [;)]

Ser gutten din er bare en dag eldre enn min! Så gøy, da!!![:D][:D]

Gratulerer med overstått halvtårsdag[:D]

Vetle også.... [:)] og fingrene er som små pinsetter! Pekefing og tommel tar forsiktig på ting, og slipper dem igjen. Og det er såååååååå kjekt å bite på nesen til mor eller far!!! Og ta tak i nesene og skikkelig vri rundt! Og stappe fingrene laaaangt oppi.... Det er gøy det!

Uff ja....sånn er det her også...Puppen min ser ut som et norgeskart av at han "koser" når han spiser...
Og i bakhodet har han litt xem igjen, så da prøver jeg med sokker på hendene når han skal sove...men det funker dårlig..hehehe....blir bare rasendes sint...

ORIGINAL: Chill24

Uff ja....sånn er det her også...Puppen min ser ut som et norgeskart av at han "koser" når han spiser...
Og i bakhodet har han litt xem igjen, så da prøver jeg med sokker på hendene når han skal sove...men det funker dårlig..hehehe....blir bare rasendes sint...

uffa - ikke godt med de neglene som skal testes overalt, da[8|][8|][8|]

JRjr har heldigvis ikke arva faren sin eksem- - ennå.. (mannen min var ekstremt plaget av eksem som barn[8|])

Thanx! Grattis med overstått dere også!       [:D] 
Det var STORT å bli et halvt år!! Tiden går sinnsykt fort med en smårolling i hus!! Før jeg vet ordet av det er han konfirmert!

ORIGINAL: Anutten

Thanx! Grattis med overstått dere også!       [:D] 
Det var STORT å bli et halvt år!! Tiden går sinnsykt fort med en smårolling i hus!! Før jeg vet ordet av det er han konfirmert!
Uff, ja - du må ikke snakke[8|]

Mina klorer også på alt, særlig artig på matten og andre ting som lager lyd når hun kloerer. Reisesenga var ufattelig artig å ligge å klore på, noe hun gjorde neste i søvne også.... Ikke lite irriterende lyd for foreldra som skulle sove...

ORIGINAL: Trulte74

Mina klorer også på alt, særlig artig på matten og andre ting som lager lyd når hun kloerer. Reisesenga var ufattelig artig å ligge å klore på, noe hun gjorde neste i søvne også.... Ikke lite irriterende lyd for foreldra som skulle sove...

hihi.. det tror jeg på!!!

Back
Topp