kloring

cazy

Elsker forumet
flere som klorer seg på natten...?
sander klorer seg i pannen og hodet...
i dag når han våknet så hadde han kloret seg kjempe masse...
enda vi klippet neglene i går...

klipper du neglene?? ta teller å riv dem av blir ikke harde da. tror freddy har klort seg to ganger siden han ble født

klipper de ja...syns det er så vanskelig å rive...

Jeg klipper også neglene hans,[:)] syns det er så lett å rive feil. Det eneste man må passe på når man klipper er å påse at det ikke er noen skarpe kanter igjen.

Selin klorer seg selv masse. det er fordi hun gnir seg i øynene når hun er trøtt... synes jeg klipper neglene hele tiden jeg men de vokser så fort.

Vist du klipper inn bare litt og river resten blir ikke neglene så harde som di gjør når en klipper

ORIGINAL: selmaa

Selin klorer seg selv masse. det er fordi hun gnir seg i øynene når hun er trøtt... synes jeg klipper neglene hele tiden jeg men de vokser så fort.

Sign. bare at jeg biter neglene hennes, klipper ikke.
Føler at jeg har full kontroll med hva jeg gjør på den måten.

Ingen kloremerker her[:)]

Jeg klipper og klipper, men så mye som hun klorer seg så blir det merker av og til likevel. Noen unger er visst bare mer klorete av seg... [8|] Vi var på ultralyd i uke 12, 18 og 27 og alle gangene lå hun med begge hendene i ansiktet og "klorte" seg da og. [;)]

ORIGINAL: mammanteFreddy

Vist du klipper inn bare litt og river resten blir ikke neglene så harde som di gjør når en klipper

Det gjør jeg også!

Back
Topp