Klorevotter nødvendig ?

Kamilla <3 mine små

Andre møte med forumet
Hei jeg lurer på om klorevotter er nødvendig? Har en kusine som brukte dette og hun fikk god nytte av de da babyer jo har skarpe kanter på neglene. Den skrapte seg i ansiktet. Off. Stakkars liten. Hva er deres mening?

Hei jeg lurer på om klorevotter er nødvendig? Har en kusine som brukte dette og hun fikk god nytte av de da babyer jo har skarpe kanter på neglene. Den skrapte seg i ansiktet. Off. Stakkars liten. Hva er deres mening?
Vi brukte de kun et par dager med nr 3 av 3 barn. Har ikke hatt behov. De har klort seg litt, men det har vært ved 1-2 mnds alder. Jeg syns ikke det ser komfortabelt ut å bruke hver dag i flere mnd. Noen klorer vel ekstremt mye, og har veldig behov. Det er nok individuelt. Koster ikke mye på HM. Kan jo være greit å ha det i tilfellet. :)

Vi brukte de kun et par dager med nr 3 av 3 barn. Har ikke hatt behov. De har klort seg litt, men det har vært ved 1-2 mnds alder. Jeg syns ikke det ser komfortabelt ut å bruke hver dag i flere mnd. Noen klorer vel ekstremt mye, og har veldig behov. Det er nok individuelt. Koster ikke mye på HM. Kan jo være greit å ha det i tilfellet. :)

Ser den :)

Skal brukes ved behov. Er snakk om å bruke klorevotter når det trengs :) Ikke hele dagen og ikke hver dag :) Men når baby er på sitt mest aktiviste.. Jaja, kjekt å ha liggende dersom det er en "klorebaby"

Kjøpte det, men ble ikke brukt. Litt kloring ble det, men kun før vi fikk kortet ned på neglene. :)

Har aldri tenkt over at det var en greie engang :p

Trengte ikke noe med eldste, men minsten var særdeles ille på å klore seg blodig i ansiktet pga utslett. Men da brukte vi bare vanlige sokker på henda, funka fint det :P

Vi kjøpte det, men hadde ikke bruk for det. Kusinen min trengte de desperat og hun hadde ikke til å begynne med :p

Her bruker vi bare sokker. Lillegutt klør ekstremt mye, og det gir god nytte med sokkene :D

Jeg hadde med sånne votter på sykehuset og tokk de på sønnen min, men tokk de av etter bare noe få timer da jeg syntes det bare var tull for våres del. var flink med å file og klippe neglene hans så har aldri hatt bruk for det:)

Hadde ikke behov for det :) Isåfall hadde jeg bare tredd på sokker.

Har tre barn, aldri brukt.

Vi brukte til både nummer en og to. Jeg var ikke noe flink til å file/klippe/bite neglene, så de var lange, og spesielt nummer en var fæl til å klore seg opp i ansiktet:-/

Har aldri brukt det. Syns det er viktigere at babyen får sutte på fingrene sine og sånn ☺

Våres gutt greide å klore seg på øye da han var nesten 10 uker. Fikk en rift i hornhinnen og måtte få salve på øyet flere ganger daglig. Så til han fikk litt mer kontroll på armene sov han med bomullssokker :p

Hadde kanskje på hendene en gang. Fikk noenkloremerker da

Back
Topp