Klorehansker..

Karma27

Forumet er livet
Jeej or nej?
Hadde ikke det til storesøster.. Hun klorte seg minimalt.. Noen får kloremerker, men ikke så ille liksom..
Synes det ser så brutalt ut med de hanskene :p

Votter?
Måtte bruke det på minstemann i starten, greit å ha sånn i tilfelle.

Nei, vi brukte ikke det sist hvertfall, var bare nøye på at neglene hennes var korte og ikke noen skarpe kanter:)

Brukte ikke. Opplevde heller ikke stort med kloring. Men vi hadde en helt super neglesaks på apoteket for babynegler! :-)

Vi hadde det til storesøster. Hun klorte seg fælt stakkar og redd førstegangs som jeg var turte jeg ikke klippe negler av frykt for at fingeren skulle bli med i saksa :(

Vi brukte det en gang på storebror... Har de enda, så de får ligge sammen med sokkene-så gjenstår det å se om de blir brukt. Koster jo bare et par kroner :p

Min nevø har arr i ansiktet etter klor, så vi tok sokker på hendene til Ada for å unngå det ;)

Tenkte aldri på det engang.... ^_^

Vi kjøpte noen søte små noen men ble egentlig ikke brukt for de var likevel for store. Synes det så brutalt ut når mini klorte seg i ansiktet, noe han gjorde mye de første ukene, men jordmødrene på sykehuset sa at "slik var det bare og det går snart over" og mente man ikke trengte klorevotter enn annet enn for vår skyld. Om vi får nr to kommer vi nok til å bruke et par sokker om det blir ille, tror de sitter nesten bedre:)

Vi hadde det til storesøster. Hun klorte seg fælt stakkar og redd førstegangs som jeg var turte jeg ikke klippe negler av frykt for at fingeren skulle bli med i saksa :(
Jeg biter neglene deres når de er så små :p tørr ikke klippe.

Synes i grunn det er greit å la babyen få sutte på hendene sine i starten. Før vi introduserte smokk så var det veldig kjekt med hendene, som også var et tydelig tegn på at babyen var sulten. Litt kloring, men ikke så mye at det var et problem.

Jeg biter neglene deres når de er så små :p tørr ikke klippe.

Tør du det? Er så pysete på slikt jeg, husker min mor måtte tilkalles når frøkna var baby... Var livredd for å kutte/bite feil... :p

Aldri hatt bruk for. ;) - klipte ngelene ofte med babyneglesaks.

Back
Topp