Klor deg fast lille spire❤

Mammahjerte91

Flørter med forumet
Er gravid 3+4! Egentlig veldig uplanlagt siden jeg ikke har en partner nå. Mn etter å ha mistet to barn på 2 år(et barn å et spedbarn) nekter jeg å ta abort, om dette barnet er friskt. Vær så snill å la babyen min være frisk! Sånn at jeg å eldste mi kan oppleve at barnet vokser opp me oss!

Er litt redd for å utdype meg veldig, i fare for å bli gjenkjent av noen som kjenner meg!
 
Velkommen :) håper alt går fint med den lille spiren din denne gangen. Trist å høre at du har mistet:Heartred høres helt forferdlig ut!:Heartred
 
Gratulerer så mye og velkommen inn hit[emoji4] Krysser alt jeg har for lille spiren din[emoji173]
 
Gratulerer og lykke til!

Det kommer nok skjult forum etter hvert, dersom du ønsker å snakke mer om situasjonen din uten å bli gjenkjent. Krysser fingrene for at alt går godt denne gangen!
 
Gratulerer og lykke til!

Det kommer nok skjult forum etter hvert, dersom du ønsker å snakke mer om situasjonen din uten å bli gjenkjent. Krysser fingrene for at alt går godt denne gangen!
tusen takk:happy: takker for tips! Ønsker jo å fortelle mer, mn altfor tidlig å bli avslør :p
 
Back
Topp