Klokkeslett sprøyter.

Lavendel81

Forumet er livet
Assistert-jentene
Oktoberlykke 2019
Kjenner tr kommer hvert øyeblikk...Fikk heldigvis papirene nå så rasket meg fort på apoteket. På pakken står det at de skal tas før kl 12 etter avtale med klinikken....Men det står ingenting om klokkeslett i papirene mine. Når tar dere sprøytene?
Skal ta Bemfola og Orgalutra.

Jeg satte Gonal-F 18.00 :)

Tok sprøyta kl 19, det var det legen tipset om for da begynner dagsrevyen så det var lett å huske mente han [emoji28] Det må være etter kl 15 fikk jeg beskjed om pga de dagene man skal til kontroll skal man ikke ha tatt sprøyten enda, og kontrollene er som regel på ettermiddagen...

Noen klinikker har morgen, noen har formiddag, noen ettermiddag og noen kveld. Ring din klinikk å få vite hva du skal gjøre. :)

Noen klinikker har morgen, noen har formiddag, noen ettermiddag og noen kveld. Ring din klinikk å få vite hva du skal gjøre. :)
Ja var bare litt stressa av at det føles ut som tr muligens kommer ikveld....i tilfelle må første tas imorgen og før jobb....Så må ta ta den før åpningstid ellers blir jeg stuck med å ta sprøyter på jobb....frister lite....Får satse på den ikke kommer før imorgen og jeg kan ta på kveld....lite lyst å ha på ringeklokka i høstferien neste uke

Jeg tok alt ca kl 12 siden cetrotide skulle settes da tok jeg likegodt alt.

Ja var bare litt stressa av at det føles ut som tr muligens kommer ikveld....i tilfelle må første tas imorgen og før jobb....Så må ta ta den før åpningstid ellers blir jeg stuck med å ta sprøyter på jobb....frister lite....Får satse på den ikke kommer før imorgen og jeg kan ta på kveld....lite lyst å ha på ringeklokka i høstferien neste uke
Jeg tok sprøyter på jobb , brukte kanskje tre minutter. De fleste av dem tåler romtemperatur når du har tatt dem i bruk uansett så for sprøytene gjør det ikke noe.
Ha med en tom brusflaske til å hive nålene i.

Jeg tok sprøyter på jobb , brukte kanskje tre minutter. De fleste av dem tåler romtemperatur når du har tatt dem i bruk uansett så for sprøytene gjør det ikke noe.
Ha med en tom brusflaske til å hive nålene i.
Ja men jeg er lærer så samme tidspunkt hver dag er vanskelig...det går i ett her...kan ikke dra opp en sprøyte mitt i en time

Ja men jeg er lærer så samme tidspunkt hver dag er vanskelig...det går i ett her...kan ikke dra opp en sprøyte mitt i en time
Hahah, gjør det i lunsjen? Er vel vanlig å ha lunsj ca 30 av 45 min i 12-tiden?

Hahah, gjør det i lunsjen? Er vel vanlig å ha lunsj ca 30 av 45 min i 12-tiden?
Lunsj kl 12.....det er ikke før kl 12 som står på pakken så krysser fingrene for at de sier jeg kan ta på kvelden når jeg ringer imorgen.
Som lærer på ungdomsskole skjer det alltid noe "drama" du må fikse oppi så ikke alltid jeg får tid til å spise

Jeg tok mine klokka 7 på morgenen, før jobb. Fikk beskjed om å ta de før 12, spurte om 07 var greit. Da svarte de at så lenge det er før kl 12, så spiller det ikke noen rolle. Før 12 handler om tidspunkt for kontroller og slikt tror jeg.

Tar pergoveris og klexane kl 22:00

Back
Topp