VilSåGjerne
Forumet er livet
og her sitter eg. måtte stå opp for å ta noen smertestillende eg. magen e så sinnsykt vondt. det er så vondt at eg e kvalm[:'(][:(]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: VilSåGjerne
og her sitter eg. måtte stå opp for å ta noen smertestillende eg. magen e så sinnsykt vondt. det er så vondt at eg e kvalm[:'(][:(]
ORIGINAL: BabyGo
Tanten som er på vei???[:D][:D] *håpe håpe*!!
Ehh ja....man må kanskje av og til lese tråder nedover før man skriver ja...for ser jo no at tanten er komt...[:D] Endelig!!![:D][:D]
Ehh ja....man må kanskje av og til lese tråder nedover før man skriver ja...for ser jo no at tanten er komt...[:D] Endelig!!![:D][:D]
Ja kanskje det ja[:D]hehe........... her e ho kommet for fulle mugger[:D]
kossen e d me deg og "lille Ole"????
Godt hun endelig kom[:)][:)] Når begynner du med medisinering og sånt no då?
Uff like ikke "lille Ole" altså, men får gå siden du ik får navnet før han komme[;)] Men joda, klar for å reisa heim no!!!!!
Om 2 timer e eg vekk fra dette området og på vei til flybussen[:D][:D][:D][:D][:D] Ryggen og krampesmertene i leggen e her fortsatt og koser seg...så gubben får massere ikveld!![:D]jeppjepp!
Ja kanskje det ja[:D]hehe........... her e ho kommet for fulle mugger[:D]
kossen e d me deg og "lille Ole"????
Godt hun endelig kom[:)][:)] Når begynner du med medisinering og sånt no då?
Uff like ikke "lille Ole" altså, men får gå siden du ik får navnet før han komme[;)] Men joda, klar for å reisa heim no!!!!!
Om 2 timer e eg vekk fra dette området og på vei til flybussen[:D][:D][:D][:D][:D] Ryggen og krampesmertene i leggen e her fortsatt og koser seg...så gubben får massere ikveld!![:D]jeppjepp!
Så "Lille Ole" får gå???Hmmmmmm........... kanskje eg skal finne på noe litt mere harry eg då sånn at eg får vite det[:D]
Hehehehe du får si at siden han fikk mat av meg på onsdag så får han massere deg ekstra mye[:D]
blir godt å komme hjem tenker eg.
eg skal te åsane å hente kjøre dressen te dodden snart, han tørr ikke sjlø siden eg var så rappkjefte med de når eg
leverte den inn på onsdag[:D]
så skal vi på garveriet i dag,klubben har jo leid inn band i kveld, så i dag blir d full rulle igjen[:D]
Hehe[;)] Du får prøve!tihi...
Ja den brelingen der er slutt no når eg kommer hjem, da er det meg som skal bli brelt med[:)]Jepp!
Skal bli DEIIIIILIG å slippe dette området her ja!!! føler jo som eg har vært i fengsel...innesperret på det samme området en hel uke...uff!!
hmm tør han ik, forstår ikke....hehehe[:)] Er vel best du henter den ja[;)]hehe
Da er det full rulle til 06.30 og besten fyker forbi....?hehe[:D][:D]
Kos dere masse ikveld da!![:D][:D][:D]