klokken 15.00 i dag...

Bebibooms

Gift med forumet
skal jeg levere marcus til mamma å pappa... så kommer øyvind hjem, og vi skal liste kjøkkenet... weeeeeeeeeeeeeeeeeee.......... eeeeendelig... fikk nytt kjøkken i april, men så har d blitt stående... [8|][:o] 
så i dag blir d koooomplett....[:D] wohow... gleder meg til å se d endelige resultatet! [:)]

så river jeg løs på stua etterpå... wohow... [:D]

Weeee... Blir så mye mer "ferdig" med lister.. bilder, bilder!!![:D]

Vi fikk nytt i juni og har ikke fått lagt gulv eller satt på vinduskarmer enda så...[8D][8D]

it's coooming....[:D] bilder asså... hehe... skal ta i kveld jeg...[:D] syns jeg har eit meget flott kjøkken, såg ræææææææv ut før jah...

Se her ja - da har du jo noen små prosjekter å drive med jo!! Gleder meg til bilder [:D][:D][:D][:D]

Det er helt sykt hvor mye listene har å si altså! Ting ser ikke ordentlig ut før de er på plass, men likevel ser man egentlig ikke det før de er på[8D]
Gleder meg til bilder[:D]

oi, d regner jeg med blir digg... ting tar tid altså, merker d hjemme her affal.. har drivd å pussa opp kjøkkenet i godt over en mnd nå... står boooom stille for tiden...

byggeriet var tom for ferdigmalte lister til rundt døra, så jeg må bare male før dere får se bilder... en time igjenn, så kan jeg ta strøk nr 2...[:D] ellers så er alt ferdig... pic's coming up...[:)]

ORIGINAL: Bebibooms

byggeriet var tom for ferdigmalte lister til rundt døra, så jeg må bare male før dere får se bilder... en time igjenn, så kan jeg ta strøk nr 2...[:D] ellers så er alt ferdig... pic's coming up...[:)]

Back
Topp