Klokke som registrerer...

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
puls, søvn, bevegelse osv.

Hvilke har dere (vet dere om) og hva registrerer de? Hvordan leses de av osv...?

Polar loop har jeg. Skritteller, måler søvn, puls på trening, bevegelse(om jeg løper, går, står osv), sier ifra om jeg sitter ned for lenge. Veldig fornøyd :)

Jeg har veldig lyst på, og tenker mest på Fitbit charge.

Polar loop har jeg. Skritteller, måler søvn, puls på trening, bevegelse(om jeg løper, går, står osv), sier ifra om jeg sitter ned for lenge. Veldig fornøyd :)
Så bra:)
Kan du lese av oversikt over tid? På pc eller kun på klokka?

Jeg har lest litt, og spurt litt her, og det virker som den er best. Finnes tester på nett. Jeg leste kun om polar loop, Fitbit charge og jawbone.
Jeg og mannen har fitbit, å jeg er ikke fornøyd med min! Tror det er flex vi har, ivertfall ikke den som måler puls.
Grei i forhold til å måle skritt, men søvnmålinga stemmer dårlig. Mannen sin har forøvrig begynt å gå opp i liminga, ca 6 mnd etter vi kjøpte den. Min har tatt plass i skuffen, da jeg irriterte meg over dårlig passform å at den sto litt mye ut fra armen, så den ble liksom i veien i forhold til genser/jakke (hekta seg fast bla.).

Jeg og mannen har fitbit, å jeg er ikke fornøyd med min! Tror det er flex vi har, ivertfall ikke den som måler puls.
Grei i forhold til å måle skritt, men søvnmålinga stemmer dårlig. Mannen sin har forøvrig begynt å gå opp i liminga, ca 6 mnd etter vi kjøpte den. Min har tatt plass i skuffen, da jeg irriterte meg over dårlig passform å at den sto litt mye ut fra armen, så den ble liksom i veien i forhold til genser/jakke (hekta seg fast bla.).
Charge er vel den nyeste modellen? Har dere klaget på produktet? Her synes jeg dere skal få igjen pengene, i alle fall for din manns armbånd.

puls, søvn, bevegelse osv.

Hvilke har dere (vet dere om) og hva registrerer de? Hvordan leses de av osv...?
Jeg har nå hatt min fitbit charge i en uke og er veldig fornøyd. Kan lese av data om puls, antall skritt, antall km gått og antall etasjer gått opp ( den registrerer ikke ned) på selve armbåndet. I tillegg er det en stoppeklokke på den. På appen på telefonen får jeg selvfølgelig de samme opplysningene i tillegg til at jeg kan lese av søvn. Den registrerer ut fra puls hvor urolig du har sovet og om du har vært våken i løpet av søvnprrioden. I tillegg kan man registrere antall glads vann man drikker evt legge inn mat om man vil det. Man kan stille inn en vekkerklokke slik at armbåndet vibrerer på hånden uten å lage lyd. Veldig praktisk med små barn man kan stille inn egne mål altså hvor mabge skritt man lnsker å nå hvor mye søvn osv...

Jeg er blitt mye mer bevisst bare på en uke ifht til søvn....når det faktisk sto svart på hvitt at jeg bare sov drøye 5 timer. Så nå er målet å klare minst 7!

Polar Loop! Syns den er helt grei! Jeg trener jo så lite nå, men etter svangerskapet kanskje jeg invisterer i en Polar M400 som også har GPS :-)

Fitbit, ikke den med puls.

Skritt, klokke og søvn stemmer. Kalorier vet jeg ikke, men sikkert ok. Leser av dagens på klokka, historiske data på pc eller mobil

Jeg tok min ut fra armbåndet og puttet den i sokken ;) Da registrere den skritt nøyaktig :)
Dager hvor jeg har ankelsokker så putter jeg den i bh'n, da registrere den ikke skritt like nøyaktig.
Om natta legger jeg den bare i senga. Den registrerer nok ikke like nøyaktig som om jeg hadde brukt armbåndet, men det gir meg en pekepinn.

Back
Topp