Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hborfor alkurat den?Jeg har veldig lyst på, og tenker mest på Fitbit charge.
Så braPolar loop har jeg. Skritteller, måler søvn, puls på trening, bevegelse(om jeg løper, går, står osv), sier ifra om jeg sitter ned for lenge. Veldig fornøyd![]()
Jeg har lest litt, og spurt litt her, og det virker som den er best. Finnes tester på nett. Jeg leste kun om polar loop, Fitbit charge og jawbone.Hborfor alkurat den?
Finnes app til telefon hvor du kan lese av resultatene, eller så kan du gjøre det på pcSå bra
Kan du lese av oversikt over tid? På pc eller kun på klokka?
Jeg og mannen har fitbit, å jeg er ikke fornøyd med min! Tror det er flex vi har, ivertfall ikke den som måler puls.Jeg har lest litt, og spurt litt her, og det virker som den er best. Finnes tester på nett. Jeg leste kun om polar loop, Fitbit charge og jawbone.
Charge er vel den nyeste modellen? Har dere klaget på produktet? Her synes jeg dere skal få igjen pengene, i alle fall for din manns armbånd.Jeg og mannen har fitbit, å jeg er ikke fornøyd med min! Tror det er flex vi har, ivertfall ikke den som måler puls.
Grei i forhold til å måle skritt, men søvnmålinga stemmer dårlig. Mannen sin har forøvrig begynt å gå opp i liminga, ca 6 mnd etter vi kjøpte den. Min har tatt plass i skuffen, da jeg irriterte meg over dårlig passform å at den sto litt mye ut fra armen, så den ble liksom i veien i forhold til genser/jakke (hekta seg fast bla.).
Jeg har nå hatt min fitbit charge i en uke og er veldig fornøyd. Kan lese av data om puls, antall skritt, antall km gått og antall etasjer gått opp ( den registrerer ikke ned) på selve armbåndet. I tillegg er det en stoppeklokke på den. På appen på telefonen får jeg selvfølgelig de samme opplysningene i tillegg til at jeg kan lese av søvn. Den registrerer ut fra puls hvor urolig du har sovet og om du har vært våken i løpet av søvnprrioden. I tillegg kan man registrere antall glads vann man drikker evt legge inn mat om man vil det. Man kan stille inn en vekkerklokke slik at armbåndet vibrerer på hånden uten å lage lyd. Veldig praktisk med små barn man kan stille inn egne mål altså hvor mabge skritt man lnsker å nå hvor mye søvn osv...puls, søvn, bevegelse osv.
Hvilke har dere (vet dere om) og hva registrerer de? Hvordan leses de av osv...?
Jeg og mannen har fitbit, å jeg er ikke fornøyd med min! Tror det er flex vi har, ivertfall ikke den som måler puls.
Grei i forhold til å måle skritt, men søvnmålinga stemmer dårlig. Mannen sin har forøvrig begynt å gå opp i liminga, ca 6 mnd etter vi kjøpte den. Min har tatt plass i skuffen, da jeg irriterte meg over dårlig passform å at den sto litt mye ut fra armen, så den ble liksom i veien i forhold til genser/jakke (hekta seg fast bla.).