Klokka er 21 og jeg vil legge meg!

Tweak

Forumet er livet
TRØTT!
Jupps, trøttheten har slått inn! Har vært stuptrøtt i hele dag men klarte å holde meg noenlunde våken og fikk til og med slått plen.
Nevnte trøttheten for mamma på telefonen og hun bare "er det noe ANNET du vil fortelle meg også eller???" Not so subtle...
Jeg er elendig på å lyve men dette er ikke noe jeg vil fortelle på telefon akkurat,... Har tenkt å be henne hit til middag i morgen :-)
Men nå skal jeg forberede middagen til i morgen og så skal jeg legge meg! :-)

Jeg er og rimelig klar for sengen.... øynene glipper her.... og jeg stod opp kl. 12.30 i dag....helt utrolig, at man kan være så trøtt....

Lykke.nr2 skrev:
Konstant trøttjeg osgå. Legger meg litt på sofaen etter middag jeg.Det er deiligemoticon

Hvis jeg prøver å legge meg ned så er jeg plutselig hoppeslott, he he.

De dagene jeg er hjemme så kan jeg finne på å slenge meg nedpå når Julia min sover dagluren sin :-) Men ellers er det bare å holde ut til kvelden!

Har lagt meg før kl 22 hver dag i to uker allerede. Gleder meg bare til klokken blir 20-21så jeg kan legge meg å lese litt før jeg sovner.

jeg la meg 21.30 i går. og var ikke klar for å våkne eller stå opp da jeg måtte opp kl 7 i dag... håper jeg kan sløve en time på sofaen når guttungen skal sove litt

Legger meg et sted mellom 21 og 22 hver kveld nå. Må opp med Oda et sted mellom 05 og 06, så jeg bare må. Og uansett er jeg trøtt da. 

Back
Topp