Klokka er 18.30

KathMor

Forumet er livet
Og begge jentene er nede for telling [:D]

Emma har ikke sovet i dag, så hun var trøtt - men hører hun jabber litt da, men nettopp lagt [8D][:)] Lille bille sover ikke like godt i selen sånn sett, merker når vi kom inn DVS hun våknet tidlig og ble OVERTRØTT [&:] Så hun sovna på puppen klokka 18, ensbetydende KNALL TRØTT [&:]

MEN - da får mor en lang, rolig kveld alene... Frem med colaboksen, chipsen og varme opp resten av hjemmelaga pizza [:D]

Ååå Kos deg i kveld![:D]

Her ahr sambo akuratt gått på jobb. JObber natt [:'(] Jeg sitter å venter på at Magnus kommer hjem. Han har vært på overnatting hos mine foreldre. Å siden jeg ikke gidder å hente han tar de han med seg utover når de skal utover [8D] Har vært på jobb fra 07.00-16.00 i dag så er trøtt og sliten. Blir ikke seine kvelden i dag kjenner jeg.

Så kos!! Hjemmelaga pizza er nam nam - spiser det sjæl nå as we speak [8D][:D]

ORIGINAL: *Skjønningene*

Jonathan så jeg lagde pizza (var ferdig stelt - tenner å alt) så sier han

"mamma kan jeg rekke å spise sånn".. hehe klarer jo ikke si nei da [:D]

Nåååhhh.. hadde til og med ikke jeg gjort

Mannen legger A as we speak. Jeg ammer M imens[;)]
A sovna i bilen på vei hjem isted, ellers hadde hun vært lagt nå..[;)] Har kutta ut dagsovinga og det er seigt på ettermiddagen..[;)]

Skal kose meg med sjokolade og pepsi max etterpå. [:D]

ORIGINAL: *MissMe*

A sovna i bilen på vei hjem isted, ellers hadde hun vært lagt nå..[;)] Har kutta ut dagsovinga og det er seigt på ettermiddagen..[;)]

Emma har vært blid som ei sol i hele dag! Noe annat å bare vøre hjemme da, men strålende blid til å ikke ha sovet noen ting [:D] Men sovna etter 30 sek i senga da [8D]

Jeg er snart tom for cola og kjenner panikken vokse [:o]

ORIGINAL: KathMor

ORIGINAL: *MissMe*

Emma har vært blid som ei sol i hele dag! Noe annat å bare vøre hjemme da, men strålende blid til å ikke ha sovet noen ting [:D] Men sovna etter 30 sek i senga da [8D]

Jeg er snart tom for cola og kjenner panikken vokse [:o]

Strålende blid kan jeg vel ikke akkurat si at snuppa mi har vært.. Men alt i alt ikke ille!![:D]
En uke og to så er hun nok vant til å ikke sove på dagtid![:)]
Hun sover jo som regel til 08.30 så hun trenger ikke legge seg kl.12 lenger..[8D]

Tørr ikke si noe høyt lengre.. men emma sover nå fra 19 til 08.30 om dagene [&:] så vidt vi rekker barnehagen 09.30 [8D] men av og til vet jeg hun har vært våken litt, men hun roper ikke på meg... driver å titter ut vinduet, tar det på bordet som hun rekker gjennom sprinklene [8D] SÅ Bille våkner og er våken klokka 08, så vi koser oss litt i senga før vi henter Emma rundt 08.30... Er så redd for å si det høyt, for er jo helt utrolig deilig! Begge jentene sover fra 19 til 08.30!!
bankers sinnsykt hardt i bordet

ORIGINAL: KathMor

Tørr ikke si noe høyt lengre.. men emma sover nå fra 19 til 08.30 om dagene [&:] så vidt vi rekker barnehagen 09.30 [8D] men av og til vet jeg hun har vært våken litt, men hun roper ikke på meg... driver å titter ut vinduet, tar det på bordet som hun rekker gjennom sprinklene [8D] SÅ Bille våkner og er våken klokka 08, så vi koser oss litt i senga før vi henter Emma rundt 08.30... Er så redd for å si det høyt, for er jo helt utrolig deilig! Begge jentene sover fra 19 til 08.30!!
bankers sinnsykt hardt i bordet

Haha.. Skjønner veldig godt at du banker!!!![:D][:D] Vi sliter med å rekke bhg til 09.30 vi også...[8D] Blir som regel mannen som må kjøre siden lillesøster ofte sover til 10..

Hihihi - håper du nøt kvelden[:D]- Satser på en ikke-såveldig-tidlig-morgen på deg imorgen[:)]

Back
Topp